Skravletråd Oktober

Ryggen hadde sikkert heller ikke likt det nei, men jeg vagger jo omkring med bekkenløsning, og har fastslått at gulvet er ikke min greie.

Ja, også får jeg blodtrykksfall når jeg reiser meg, så.... noe sier meg at jeg ikke utenkelig hadde svimt av også....

Hadde sikkert vært knall på potetåkeren det. Kjerringer med vonder, som svimer av i svingene :p
Var ikke så langt unna det jeg heller, men det er nok mest fordi jeg ikke er heelt frisk..

Det kan jo bli vanskelig. Er jo over hele forumet det må skravles. Vi får prøve så godt vi kan:)
Ja, det er det.

Jeg prøver å skrive litt her og litt der, men det er ikke samme trykket som det var i september...

jeg vurderer faktisk hushjelp, men har jo mannen da men :p jeg klarer ikke ta meg av hjemmet. det ser ikke ut til tider :o

Hadde sikkert vært knall på potetåkeren det. Kjerringer med vonder, som svimer av i svingene :p
Var ikke så langt unna det jeg heller, men det er nok mest fordi jeg ikke er heelt frisk..

Jeg egner meg egentlig til veldig lite for tiden... det er en anelse frustrerene...

Merker det var mer trykk i september. Prøver å kikke litt rundt forbi men ikke mye aktivitet

Prøver å kikke og kommentere både her og der... men det ER mindre trykk, ja

Muligens rett og slett flere enn meg som er..... TRØTT?

Prøver å kikke og kommentere både her og der... men det ER mindre trykk, ja
Får håpe vi kan få opp nivået litt men merker selv jeg faller fort av hvis jeg blir opptatt med noe eller jeg rett og slett glemmer meg litt bort

Back
Topp