Godt å høreGår veldig fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreGår veldig fint![]()
Jeg har vært litt sløv denne måneden men får prøve å komme litt opp så jeh ihverfall klarer 1818 kravetJeg har en storksak jeg vil bli kvitt..... Dere får gasse på slik at jeg finner på noe sprell neste uke!![]()
Jeg sovner snart
nå er det bare under 15 timer til jeg er hos legen.... jeg er så nervøs på svaret for ønsker så inderlig å være gravid at den sitter nå etter min siste MA <3
Lykke tilnå er det bare under 15 timer til jeg er hos legen.... jeg er så nervøs på svaret for ønsker så inderlig å være gravid at den sitter nå etter min siste MA <3
Deilig med full fryse![]()
Er frøkna hjemme da?
Sier ikke nei takk til det
Satser på liv neste uke![]()
Så bra du fikk badet
Var han fornøyd i dag?
Bekkenet mitt hadde tatt knekken av å plukke potet, tror jeg...I daaag har jeg.. Plukket potet. Det er skikkelig ikke-spennende..
Også.. Fikk jeg lillebror til å prøve sokken (julegaven) til min andre lillebror og.. Den passet greit, så nå burde jeg EGENTLIG hive meg rundt for å strikke den andre også. ><
Her var han ferdig bada 17.15,spiste kl 18.30 og snorket 17.45håper han sover godt i natt for han har sover 3 lurer på 10 min hver i dag...
tusen takk <3Masse lykke til ♡
tusen takkLykke til![]()
Bekkenet mitt hadde tatt knekken av å plukke potet, tror jeg...
Her sov han i 30min etter badet, og nå er han våken igjen.. Men supertrøtt![]()
Her var det mest ryggen som led. Trodde jeg skulle dø på meg der jeg stod.. Udigg :/
Det kan jo bli vanskelig. Er jo over hele forumet det må skravles. Vi får prøve så godt vi kanVi må vel ha et snitt på 7000 for dagen, og da trenger vi.... vel... ca dobling av aktiviteten de neste dagene....
Så bra daJa, virka ikke like skeptisk idag![]()