Skravletråd Oktober

nå er det bare under 15 timer til jeg er hos legen.... jeg er så nervøs på svaret for ønsker så inderlig å være gravid at den sitter nå etter min siste MA <3

Masse lykke til ♡

Deilig med full fryse:D
Er frøkna hjemme da?

Men jeg må jo få spist noe av det som er oppi der, sist påfyll var nesten 40 kg elg og noe hjort :P nei hu er hos faren denne helgen så bare jeg som skal spise, og da pleier det å bli dårlig med mat :P

Sier ikke nei takk til det ;)
Satser på liv neste uke :D

Vi må vel ha et snitt på 7000 for dagen, og da trenger vi.... vel... ca dobling av aktiviteten de neste dagene....

I daaag har jeg.. Plukket potet. Det er skikkelig ikke-spennende..
Også.. Fikk jeg lillebror til å prøve sokken (julegaven) til min andre lillebror og.. Den passet greit, så nå burde jeg EGENTLIG hive meg rundt for å strikke den andre også. ><

I daaag har jeg.. Plukket potet. Det er skikkelig ikke-spennende..
Også.. Fikk jeg lillebror til å prøve sokken (julegaven) til min andre lillebror og.. Den passet greit, så nå burde jeg EGENTLIG hive meg rundt for å strikke den andre også. ><
Bekkenet mitt hadde tatt knekken av å plukke potet, tror jeg...

Bekkenet mitt hadde tatt knekken av å plukke potet, tror jeg...

Her var det mest ryggen som led. Trodde jeg skulle dø på meg der jeg stod.. Udigg :/

Her var det mest ryggen som led. Trodde jeg skulle dø på meg der jeg stod.. Udigg :/

Ryggen hadde sikkert heller ikke likt det nei, men jeg vagger jo omkring med bekkenløsning, og har fastslått at gulvet er ikke min greie.

Ja, også får jeg blodtrykksfall når jeg reiser meg, så.... noe sier meg at jeg ikke utenkelig hadde svimt av også....

Vi må vel ha et snitt på 7000 for dagen, og da trenger vi.... vel... ca dobling av aktiviteten de neste dagene....
Det kan jo bli vanskelig. Er jo over hele forumet det må skravles. Vi får prøve så godt vi kan:)

Back
Topp