Skravletråd Oktober

åååå i morgen kommer ny episode av the black list :D jeg ser på sesong 5 av haven nå og den blir bare mer og mer spennende den :p

Når man får en verdiforsendelse av en pakke. Fra india. Da tenker man fort ebay. Og går gjennom hodet først, har jeg bestilt noe enda da? Og går gjennom historikken, nei, ikke siden det jeg bestilte til storebror sin bursdag i august, og det er kommet. Hmm...

Googler avsender sitt intetsigende navn, og vips så kommer det et treff som minner meg på at JA, jeg knakk jo en KitPro-strikkepinne, og de skulle sende meg en ny siden disse har livsitidsgaranti.

Ja, det er nok de som kom da.

Mannen hentet nemlig posten og sa at det kom "et bankbrev og en rekomandert sending" til deg. Og jeg mente at vel o merke ahr jeg ordnet meg BankID men det skulle ikke komme noe i posten av den grunn. Det var dog da altså to helt separate ting. Den rekomanderte/verdisendingen er strikkepinner, og bankbrevet var renteendring på huslånet. Mannen får sine slike i innboks, men jeg har ikke nettbank i den banken vi har lånet. er bare medansvarlig på lånet. Så jeg får det på papir. Med fin ny nedbetalingsplan langt inn i fremtiden.

Hmm lurer på hva jeg skal planlegge som middag i helgen jeg... har frysern full av kjøtt og fisk men ingen ideer :P

Oooh, lurer på om hunden min føder i løpet av de neste par dagene. Virker som det er noe på gang :D

Back
Topp