Daim og drømmen om Daim-bit #2

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Daim-bit #1 ble ferdig produsert mars 2012, og har rukket å fylt 3 år. Jeg og mannen har blitt enige om å prøve på Daim-bit #2.
Prevensjon kastet vi i mars, men med en mann som er mye ute å reiser i jobb klaffer det ikke alltid at han er hjemme rundt el - tider. Vi har allikevel kommet oss til PP4.

Snuppa satt i pp3 etter pille-slutt. Da hadde jeg kun noen mnd før fjernet en stor cyste på ene eggstokken. Har hørt "rykter" om at slike operasjoner kan hjelpe på fruktbarheten og da sitter jeg her da, å lurer på om det er derfor at denne biten bruker litt lengre tid på å feste seg enn den første. Vi har jo også blitt eldre, er jo fremdeles unge, men tankene er jo der.

Vet ikke helt hvor jeg vil med denne dagboken,eller hvor mye jeg vil skrive her, men med så mange tanker som svirrer rundt i hodet ila en dag, kan jeg tenke meg at det blir en del.
Skulle ønske jeg hadde ei slik dagboka fra prøvetiden med #1, men da startet jeg ikke å skrive før jeg hadde 2 streker.
 
4 dpo. Lite tanker denne pp i forhold til de andre. De 3 rundene før var jeg så sikker på at jeg var gravid. Denne runden er jeg mer usikker. Hadde vel egentlig belaget meg på å måtte hoppe over denne runden da mannen egentlig ikke skulle være hjemme rund el-tider, men han kom hjem på snarvisitt og vi fikk utnyttet tiden ;)


Vet at det er alt for tidlig til symptomer av noe slag men here it goes:
Har tidvis menssmerter, løs mage, og i dag har brystene begynt å bli tunge. Spent på hvordan kroppen oppfører seg over helga. :)
 
6 dpo.
Mine "symptomer" begynne rå ligne veldig på de foregående måneds symptomer. Er jo enda tidlig, men ting blir fryktelig overanalysert.

Jeg har lite tro tid denne pp, da vi egentlig bare fikk lagt inn aksjer før el og på el dagen. Får håpe svømmerne til mannen har god overlevelses evne.

Får vel bare ha litt is i magen, lurer på hvor lenge jeg klarer å holde med før testingen starter...
 
8 dpo. Alle tegn tyder på tante rød. Sammenligner med tidligere pper og da ligner det fryktelig. :(
Da synker motet og håpet.. tidlig enda men.

Testene kom i posten i dag, så da kjenner jeg meg selv så godt at en av svies av i morgen. Krysser fingrene.
 
Krysser fingrene for deg, og oositiv test ❤️
 
PP5..
 
Kjenner eggstokkene mine godt om dagen for å si det sånn.. håper det betyr at eggløsningen kommer snart :) har bestilt el - tester, men de kommer nok ikke Før over helga. Har en strimmel liggende. Sparer den til søndag tenker jeg.
 
Trege eggløsningstester kom i posten først i dag...
Testet på 13 og i dag, cd 16. Har hatt sinnssykt vonde eggstokker i mange dager, ca siden cd 11. Og siden testene ikke kom før i dag så har jeg ikke peiling på om el har vært eller kommer. Blir gal! For vel bare vente til i morgen å se om de blir sterkere eller svakere.
 
Fant du ut ang EL? :D
 
Fant du ut ang EL? :D
Jada, den hadde ikke vært enda. :) så da fikk jeg kontroll på sakene :p
Skjønner ikke hvorfor det skulle gjøre så vondt i flere uker da men, får satse på at det gjorde så vondt for at det var gullegget ;) hvordan er det med deg? :)
 
4 dpo.
 
Jada, den hadde ikke vært enda. :) så da fikk jeg kontroll på sakene :p
Skjønner ikke hvorfor det skulle gjøre så vondt i flere uker da men, får satse på at det gjorde så vondt for at det var gullegget ;) hvordan er det med deg? :)

Satser på at det var klargjøring av gullegget da!! :)
Eh.. Jeg er midt i TR-uka, så er egentlig i skikkelig dårlig humør for tiden.. Må bruke litt tid på å hente meg inn igjen, sånn at jeg kan begynne glede meg til neste EL :p Begynner gå bedre igjen i alle fall :)
Bestilte meg nye g-tester i stad; 20 stk til 17 kroner : ))
 
Satser på at det var klargjøring av gullegget da!! :)
Eh.. Jeg er midt i TR-uka, så er egentlig i skikkelig dårlig humør for tiden.. Må bruke litt tid på å hente meg inn igjen, sånn at jeg kan begynne glede meg til neste EL :p Begynner gå bedre igjen i alle fall :)
Bestilte meg nye g-tester i stad; 20 stk til 17 kroner : ))
Så kjipt :/ det er tung kamel å svelge når tanta kommer; men det er godt å høre at humøret begynner å bli litt bedre i allefall. Nyt tiden nå mens du kan :)
 
Så kjipt :/ det er tung kamel å svelge når tanta kommer; men det er godt å høre at humøret begynner å bli litt bedre i allefall. Nyt tiden nå mens du kan :)

Haha.. Det eneste jeg nyyyter som Ikke gravid, som jeg ikke kan nyte som gravid, er... Rosa biff! :p
Så, spiser myyyye biff for tiden :p

Når tenker du begynne teste? :))
 
Haha.. Det eneste jeg nyyyter som Ikke gravid, som jeg ikke kan nyte som gravid, er... Rosa biff! :p
Så, spiser myyyye biff for tiden :p

Når tenker du begynne teste? :))
Hehe, jeg liker ikke rosa biff :p men kosa meg med litt salami ista :p

Aner ikke, håper på å holde meg lengst mulig, så da blir det vel rett over helga da. haha :p
 
Hehe, jeg liker ikke rosa biff :p men kosa meg med litt salami ista :p

Aner ikke, håper på å holde meg lengst mulig, så da blir det vel rett over helga da. haha :p

Åh, før måtte den være gjennomstekt.. Men nå liker jeg den medium. Såå digg ♡♡

Er ikke så lett det der, når testetøsa først kommer ;)
 
Åh, før måtte den være gjennomstekt.. Men nå liker jeg den medium. Såå digg ♡♡

Er ikke så lett det der, når testetøsa først kommer ;)

Er ikke så glad I blod :p kan ha den rød men ikke blodig :)

Nei, hun lurer seg nok fram selv om jeg fortrenger henne :p
 
Er ikke så glad I blod :p kan ha den rød men ikke blodig :)

Nei, hun lurer seg nok fram selv om jeg fortrenger henne :p

Skal ikke være blodig her heller.. Bare rosa. (Ikke dyp rød) :p

Ja, det er veeeldig typisk :p
 
Back
Topp