Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns klærne lukter rent uten parfyme, jegkjedelig lukt kanskje, men.. Rene er de
![]()
Jeg har måttet bruke skyllemiddel igjen da det blir tranlukt på smekkene/klærene til mini. Hvordan fjerner dere denne lukten med så nøytrale vaskemiddel og uten skyllemiddel?
Jeg har måttet bruke skyllemiddel igjen da det blir tranlukt på smekkene/klærene til mini. Hvordan fjerner dere denne lukten med så nøytrale vaskemiddel og uten skyllemiddel?
Vasker allerede på 60 graderEddik som skyllemiddel, og vask disse klærne på 60 grader.![]()
Jeg måtte til slutt kaste noen av klærne til jentungen og et par tepper, smekket og gulpekluter fordi de lukta helt forferdelig når hun gulpet opp tran! Prøvde å gi når hun var naken også men en time senere kunne hun fortsatt gulpe det opp, æsj det lukter pyton!Vasker allerede på 60 graderSkal begynne å gi det til han når han er naken. Hele huset lukter tran
![]()
Enig! Vi gjør det også sånnJeg syns det er kjedelig når det ikke lukter noeså derfor vasket jeg alltid vårt tøy med litt parfyme mens guttungen hadde parfymefritt
liker lukta av skyllemiddel jeg
bare ikke for mye selvsagt.