Jan14Mars16
Glad i forumet
Bruker Blenda Sensitive på alle klær. Noen ganger blander jeg i bittelitt vaskemiddel med parfyme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sant..Ja, de lukter jo rent.Må ikke lukte parfyme for det.
![]()
Men lukter det ikke eddik?Alt blir helt rent, fjerner all ekkel lukt, klærne blir myke og fargen holder lenger! Er i sannhet et vidundermiddel! :O
Lukter ingenting etter det er tørt! Lover!Men lukter det ikke eddik?så rart! Dette må jeg teste
hvor mye bruker man i full vask?
Noen av oss har barn som klør, bare man ser på dem. Da kler man ikke på dem parfyme.Så mange motstandere av parfyme altså, vi snakker vanlig omo color?![]()
Er det noe galt med vaskemaskinen?Men hvordan får dere klærne rene med neutral eller blenda sensitive??
Her lukter klærne akkurat like mye svette... Eller parfyme!
Og vi bor på gård - ikke SJANS til å få vekk fjøslukt med helt parfymefritt! Tips mottas gjerne
Bruk eddik i skyllemiddelkammeret. 0.5dl per vask. Eddik fjerner den vonde lukta i klærneJeg har måttet bruke skyllemiddel igjen da det blir tranlukt på smekkene/klærene til mini. Hvordan fjerner dere denne lukten med så nøytrale vaskemiddel og uten skyllemiddel?
Bruk 0.5dl eddik i skyllemiddelkammeret når det er vond lukt i klærne. Eddik fjerner lukta og klærne lukter friskt.Ikke noe galt med maskinen nei. Men fjøslukt er ganske kraftig lukt da!
Synes heller ikke klærne lykter parfyme av f.eks omo color (er gjerne skyllemiddelet som gir parfymelukt) for jeg bruker ikke MENGDER med vaskemiddel liksom. Og på fjøsklær så bruker jeg ikke skyllemiddel.. Bare vanlig dose omo og da blir klærne rene!
Mulig at t-skjortene hadde blitt rene på 60 grader, men da hadde de også blitt ganske ødelagt. Da bruker jeg heller 40 grader og omo!
Ikke motstander, men pga atopi i familien dropper vi parfyme i klærne da det fører til kløe/eksem.Så mange motstandere av parfyme altså, vi snakker vanlig omo color?![]()
Syns ikke lukten er så ille på den, men jeg reagerer på den. Syns ikke det lukter noe renere heller.Så mange motstandere av parfyme altså, vi snakker vanlig omo color?![]()
Ja, vanlig omo lukter sterkt når du ikke bruker det til vanligSå mange motstandere av parfyme altså, vi snakker vanlig omo color?![]()
Hvor mye er en dæsj da?Alt blir helt rent, fjerner all ekkel lukt, klærne blir myke og fargen holder lenger! Er i sannhet et vidundermiddel! :O