Skravletråd for Mai-jentene

Haha... Må kjøpe nye da? For å få 3+ senere? Eller klarer du å bli ferdig med 2-3? :D
Hahaha:) Ferdig med 2-3? Aldri...hihi:)) Jeg skal kjøpe meg en til:) Skal bestille på ebay, så er det billigere:) Trenger den jo ikke riktig enda:) Dette er så stort for meg, og det å få se positive tester er en enorm bragd! Selv om det er klinikken som har håndlaget dette mirakelet for oss da:)

Hahaha:) Ferdig med 2-3? Aldri...hihi:)) Jeg skal kjøpe meg en til:) Skal bestille på ebay, så er det billigere:) Trenger den jo ikke riktig enda:) Dette er så stort for meg, og det å få se positive tester er en enorm bragd! Selv om det er klinikken som har håndlaget dette mirakelet for oss da:)

Klinikken hjelper til, det er dere som har laget det. ❤️ :)

Hva blir det til middag i dag jenter?? Her blir det laks, rømme, Agurksalat, grønnsaker, potet og smelta smør❤️❤️

Her blir det middag fra godt levert. Røkte kjøttpølser med kålstuing og potetstappe! Nam!!:D

Her ble det lasagne. :) Vi har vurdert sånn tredagers avtale hos Godt levert, men tror jeg venter til kvalmen går over nå.

Her er pappen vekke på kurs og da vart det pannekaker på meg å vesla

I går forsøkte vi oss på torsk, jeg elsker jo egentlig det. Men ble så kvalm av tanken på å spise fisk at jeg tok skiver til middag.

Så da ble det fiskegrateng på far og datter og så spiste mor nakkekotelett i dag. Med potet, hvitløksmør og mais (!)

Lasagne har jeg nylig begynt å like. Etter jeg oppdaget hvitsaus mellom lagene ble det jo nam!

Ekte italiensk lasagne har selvfølgelig béchamelsaus ja. :D Det er jo den som pastaen skal mykne i. Namnam.

Her er pappen vekke på kurs og da vart det pannekaker på meg å vesla
Pannekaker er godt:).
I går forsøkte vi oss på torsk, jeg elsker jo egentlig det. Men ble så kvalm av tanken på å spise fisk at jeg tok skiver til middag.

Så da ble det fiskegrateng på far og datter og så spiste mor nakkekotelett i dag. Med potet, hvitløksmør og mais (!)
Ja, vi får vel litt rare lyster fremover:p

Back
Topp