Starbucks
Forumet er livet
Er du gal? HeheheHehe... Ikke spare den til 3+ altså?![]()
Du skal ha nedtelling til UL du nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du gal? HeheheHehe... Ikke spare den til 3+ altså?![]()
Du skal ha nedtelling til UL du nå!
Er du gal? HeheheTestetøsa sitter tett på skuldrene mine
)
HahahaHaha... Må kjøpe nye da? For å få 3+ senere? Eller klarer du å bli ferdig med 2-3?![]()
HahahaFerdig med 2-3? Aldri...hihi
) Jeg skal kjøpe meg en til
Skal bestille på ebay, så er det billigere
Trenger den jo ikke riktig enda
Dette er så stort for meg, og det å få se positive tester er en enorm bragd! Selv om det er klinikken som har håndlaget dette mirakelet for oss da
![]()
Gratulerer!Yes!!! Hcg har steget fra 64 på mandag til 276 idag!❤
Takk!Gratulerer!![]()
NamHer blir det middag fra godt levert. Røkte kjøttpølser med kålstuing og potetstappe! Nam!!![]()
Her ble det lasagne.Vi har vurdert sånn tredagers avtale hos Godt levert, men tror jeg venter til kvalmen går over nå.
Lasagne har jeg nylig begynt å like. Etter jeg oppdaget hvitsaus mellom lagene ble det jo nam!
Dessverre er mannen uenig. Han liker best Toro versjonen med halvkokt pasta og stram tomatsausEkte italiensk lasagne har selvfølgelig béchamelsaus ja.Det er jo den som pastaen skal mykne i. Namnam.
Nam lasagneHer ble det lasagne.Vi har vurdert sånn tredagers avtale hos Godt levert, men tror jeg venter til kvalmen går over nå.
Pannekaker er godtHer er pappen vekke på kurs og da vart det pannekaker på meg å vesla
Ja, vi får vel litt rare lyster fremoverI går forsøkte vi oss på torsk, jeg elsker jo egentlig det. Men ble så kvalm av tanken på å spise fisk at jeg tok skiver til middag.
Så da ble det fiskegrateng på far og datter og så spiste mor nakkekotelett i dag. Med potet, hvitløksmør og mais (!)
Vi hadde kjøttkaker og kålstuingHva blir det til middag i dag jenter?? Her blir det laks, rømme, Agurksalat, grønnsaker, potet og smelta smør![]()
Dessverre er mannen uenig. Han liker best Toro versjonen med halvkokt pasta og stram tomatsaus