Noe spennende som skjer på 1000 sider?Er det ikke 1000 sider nå da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe spennende som skjer på 1000 sider?Er det ikke 1000 sider nå da?![]()
Heia oss!Det var på tide
Straks 20 000 innlegg også..
Foreldremøte i barnehagenHvor ble det av alle?
Uff. SÅ vondt når der er slik. Hvordan har det vært på dagen? Og når våkner hun igjen nå?Ble skriking under siste måltid. Fikk i henne rundt 80 ml totalt før vi måtte gi oss. Men hun roa seg litt fortere enn igår da. Men likevel enn kamp ..
Oi, mye å telle ned til. Da er det bare å fortsette til 2000 sider vel?Hurra![]()
Nope, det var bare vi som skulle prøve å nå det målet i går. Musemor som utfordret ossNoe spennende som skjer på 1000 sider?![]()
Jobbet til kl 1830Senvakt idag?![]()
Bare å fortsette nåHeia oss!
Kun slappe avHvilke planer har folk i morgen da? Her skal vi til fotografen og velge ett bilde vi tok da mini var 6 måneder. Skal også få fremkalt bilder til besteforeldre til jul![]()
Jeg er fornøyd, nå skal jeg ordne meg matMå være fornøyd nå![]()
God natt♡Har hatt lite tid til å skravle i kveld...
Og nå skal jeg finne sengagod natt da jenter
![]()
Jepp, det ble det ogsåOg da er det vel 20k innlegg også?![]()
Er ikke det ganske vanlig på kvelden da?Takk. Håper også detnå er det vel siste mating før natta i rundt klokken syv. Akkurat nå sover hun søtt på pappaen
![]()
Siste mating i halv fem tiden gikk vel å som så. Ble skrik etterhvert som vanlig i den tiden, men roa seg etter hu ikke ville ha mer mat. Ble 80ml der så håper hun spiser litt mer i syvtidener bare så merkelig at skrikingen kommer på samme tid, hver eneste dag..
God nattHar hatt lite tid til å skravle i kveld...
Og nå skal jeg finne sengagod natt da jenter
![]()
Uff. SÅ vondt når der er slik. Hvordan har det vært på dagen? Og når våkner hun igjen nå?
Greit å ordne seg med noe mat nå jaJeg er fornøyd, nå skal jeg ordne meg mat![]()
Aaah da såNope, det var bare vi som skulle prøve å nå det målet i går. Musemor som utfordret oss![]()