Skravletråd september

Ble skriking under siste måltid. Fikk i henne rundt 80 ml totalt før vi måtte gi oss. Men hun roa seg litt fortere enn igår da. Men likevel enn kamp ..
Uff. SÅ vondt når der er slik. Hvordan har det vært på dagen? Og når våkner hun igjen nå?

Hvilke planer har folk i morgen da? Her skal vi til fotografen og velge ett bilde vi tok da mini var 6 måneder. Skal også få fremkalt bilder til besteforeldre til jul:-)
Kun slappe av :D tiltak på torsdag så må være "uthvilt" lille N i barnehagen og jeg ligge med kopp te og polarbrød + jordbær :) koselig med bilder :D

Og da er det vel 20k innlegg også? :D

Har hatt lite tid til å skravle i kveld...
Og nå skal jeg finne senga ;) god natt da jenter ;)

Takk. Håper også det :) nå er det vel siste mating før natta i rundt klokken syv. Akkurat nå sover hun søtt på pappaen ;)
Siste mating i halv fem tiden gikk vel å som så. Ble skrik etterhvert som vanlig i den tiden, men roa seg etter hu ikke ville ha mer mat. Ble 80ml der så håper hun spiser litt mer i syvtiden ;) er bare så merkelig at skrikingen kommer på samme tid, hver eneste dag..
Er ikke det ganske vanlig på kvelden da?:)
Mine har også hatt skrikeperioder ettermiddag/kveld..

Uff. SÅ vondt når der er slik. Hvordan har det vært på dagen? Og når våkner hun igjen nå?

Er det som er litt merkelig. Denne skrikingen skjer sjelden på dag. Da går noen måltider greit, noen tuller hun med, sutter på tuppen istedenfor hele tuten. Mange pauser.. men kveldsmåltidet er faktisk helt jævlig om jeg får si det rett ut. Gruer meg til å gi jenta mat på kvelden. Det er en fæl tanke det.. men får så vondt i meg.

Tipper hun våkner rundt halv 1 for mat igjen neste gang.

Back
Topp