Typisk det daLagde meg nettopp en kopp te, med mobilen i hånda selvsagt, og klarte ikke å ta riktig tepose
Syns den luktet så annerledes, og jada, den pleier ikke jeg å drikke![]()
Vi er nær nå da, side 999
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk det daLagde meg nettopp en kopp te, med mobilen i hånda selvsagt, og klarte ikke å ta riktig tepose
Syns den luktet så annerledes, og jada, den pleier ikke jeg å drikke![]()
Ja, i alle fall her i husetDet blir en del de ukene det er cl og el. I tillegg så er det jo mye kamper i helgene også. Fotball nesten hver dag da![]()
![]()
Hihi, kan ikke få med seg alt hellerTakk! Haha![]()
Jeg venter og på doc boots på obsDe pleier å få ull på salg på coop obs på høsten så jeg venter på det.
Frøkna trenger ikke siden hun har etter Linus, men han trenger.
For å ikke snakke om dresser....
Detter fort ut om en går ut og inn av de forskjellige forumene.Man kan bli veldig effektiv på den måten
Blir en del her ogsåJa, i alle fall her i huset![]()
Samme her. Mannen ser mye på, så jeg får med meg en del, men er ikke så engasjertHaha.. nei kan ikke si fotball er det som engasjerer meg mest. Men følger litt med hvis landslaget eller viking spiller![]()
Nei, det hender jeg får nok av fotball altsåHihi, kan ikke få med seg alt heller![]()
Nå er vi derNærmer oss...
Ser ikke alt jeg heller, da rekker man ikke annetNei, det hender jeg får nok av fotball altså![]()
HurraNå er vi der![]()
Hvordan har kvelden vært hos dere♡
Jepp, nå er det blitt detEr det ikke 1000 sider nå da?![]()
Det gjør det garantertHehe![]()
Regner med det blir noe flekker når prinsen kommer![]()
Må være fornøyd nå