Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun slappe avHva skal du i morgen?![]()
Gikk ikke i går, men vi tok det i dag, ikke dårlig detNope, det var bare vi som skulle prøve å nå det målet i går. Musemor som utfordret oss![]()
En i barselgruppen skryter veldig av en åpen barnehage her. Vurderer å ta turen innom en dag og se. Den har også åpen 4 dager husker jeg rettVeldig fornøyd. Den har mange fine aktiviteter og er åpen hele 4 dager i uken![]()
Håper du er i bedre form nåSnuppa kom hjem. Måtte få litt tid sammen med henne. Mannen legger henne nå. Han er verdens beste !
Tror det bare var svangerskapsplager. Virker sånn. Men føler meg generelt dårlig. Så vet ikke helt.
Å det lover brakunne ikke se noe i håret hennes i dag.
Det gjorde han
Tenker jeg gir meg lenge før deg![]()
Gjør detOg da er det vel 20k innlegg også?![]()
Det synes jeg er innenfor jaGikk ikke i går, men vi tok det i dag, ikke dårlig det![]()
Gidder ikke gå tilbakeStår ikke så langt bak![]()
Natta og sov godtHar hatt lite tid til å skravle i kveld...
Og nå skal jeg finne sengagod natt da jenter
![]()
Har nettopp startet og har bare fine ord å se om det tilbudet!En i barselgruppen skryter veldig av en åpen barnehage her. Vurderer å ta turen innom en dag og se. Den har også åpen 4 dager husker jeg rett
Det skulle jeg også!. Legge meg tidlig ihvertfallTiden flyr her inne! Jeg skulle jo spise kveldsmat og legge meg tildig i dag!
Det var det jeg også saDet er godt
Lenge siden vi har hatt..
Ååh....den var fin
God nattNå må det lades litt før jeg tar kvelden. God natt![]()
Gni det inn da
Hurra, så deiligYay mini sovnet av seg selv. Eller litt hjelp med at jeg strøk han over pannen meeen veldig fremgang fra å bysse i søvn de første månedene til amming i søvn siste månedene nå. Venter bare i spenning hvor mange ganger jeg må inn ila kvelden
![]()
Klokka er ikke ti engang, er fortsatt "tidlig"Tiden flyr her inne! Jeg skulle jo spise kveldsmat og legge meg tildig i dag!
Er nok kjempekjektHar nettopp startet og har bare fine ord å se om det tilbudet!