Nei, venter på Norge på dopNoen som skal se adam søker eva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, venter på Norge på dopNoen som skal se adam søker eva?
Er ikke helt sikker på om eldste soverTipper alle sover søtt nå![]()
Og ikke våknet eller gråt heller:-O. Lurer på hva som stikker han i kveld:-/Hurra, så deilig![]()
Håper jeg ogsåHåper du klarer det da![]()
Og det litt for fortDet går av seg selv det![]()
Må innrømme jeg ikke har sett så nøye på bildene..Har dere egentlig funnet ut noen av hintene til okt premiene?
Har fått i meg kvelds, skulle ha sovet nå..Tiden flyr her inne! Jeg skulle jo spise kveldsmat og legge meg tildig i dag!
Planlegger å legge meg tidlig hver dag jegDet skulle jeg også!. Legge meg tidlig ihvertfall. Ikke kommet så langt enda
Har dere egentlig funnet ut noen av hintene til okt premiene?
Var mye på åpen barnehage med eldsten.En i barselgruppen skryter veldig av en åpen barnehage her. Vurderer å ta turen innom en dag og se. Den har også åpen 4 dager husker jeg rett
Jeg også. Klarer som regel å komme i seng til en grei tid. Men så skravles det ofte litt i sengen ogsåPlanlegger å legge meg tidlig hver dag jeg![]()
Greit å være litt snill tilbake jaNå fikser gubben vaskerommet mitt, så da kan det være at jeg rydder rommet hans i morgen![]()
Ja, men når man bruker en halvtime på badet, blir det seint uansettKlokka er ikke ti engang, er fortsatt "tidlig"
God nattNå må det lades litt før jeg tar kvelden. God natt![]()
Kan jeg godt tenke meg. Nå begynner nok ikke han i barnehage før neste august men vil prøve å gå litt i åpen barnehage med hanVar mye på åpen barnehage med eldsten.
Er en veldig fin måte å gjøre barnet vandt til settingen på slik at barnehagetilvenningen blir lettere
Krysser alt jeg har for bedringDa er Dr. Browns flasker kjøpt inn. MME merke bytta idag som nevnt. Nå prøver vi altBle samme skrik på snuppa ikveld som tidligere under siste mating. Bare ikke like langvarende. Så blir spennende å se om flaskebytte funker!
Men du har da alt i en
God natt og sov godtNå må det lades litt før jeg tar kvelden. God natt![]()