Skravletråd

Her er det regntungt og grått i dag, så nå har bonusbarna fått restene fra lørdagsgodtet sitt og en skål med litt potetgull, så nå er det filmtid :-) Dora for full musikk! :-P

Han er vant med å gå mye i fjellet. Har hatt han med oss siden han kun var noen uker gammel, og han stortrives :) Veldig kjekt å få gå i fjellet enda... håper det varer det varer til snøen faller :)
Regner med det er bekkenet som stopper deg?

Det er jo veldig bra da, krysser fingrene før det :)

Her er det bekken, lavt blodtrykk og magesmerter, så jeg må holde meg i ro.. :)

En unge ute, en på loftet, mannen har demontert det gamle skapet og skal sette opp en kommode og senere et nytt og større skap sammen med pappa (to meter skyvedørsgarserobe)

Jeg gleder meg til dette er på plass. Oppbevaringsplass i gangen!!!

ImageUploadedByBV Forum1442143936.886851.jpg
Fant igjen denne vogn posen som jeg fikk av min mor for 1 år siden da jeg sa jeg var gravid første gang :) tenkte nå som det viser seg å være jente og ikke gutt min førstefødte blir at jeg kunne tenkt meg å forsøkt å sydd den om eller strikket noe som kunne gå over (feks i grått med flettemønster foran) ❤️

Jeg og mamma har vært ute en tur. Nå skal vi sette lam i ovnen og vente på kjæresten som er på vei. Deilig med en rolig dag bare sammen med mamma <3

Ligger våken og hører på vinden utenfor... Gubben dro på jobb 05.30, og siden da har jeg vært lys våken også.. Er egentlig litt sulten, men jeg kan ikke stå opp nå, da blir dagen lang! :-P Får velte meg rundt på andre siden og se om jeg får sove da :-) :-P

Jeg sitter på badegulvet. Det er 45 minutter siden alarmen. Som jeg slo av og sovnet til igjen. Har sovet dårlig i natt, og føler meg bare trøtt.

Har også sovet dårlig i natt. Og babyen har vært urolig når jeg har vært våken så tydelig at den har vært litt stresset... groggy i halsen og senga føltes bare trang. Lurte på om jeg skulle legge meg på feltsenga som vi har satt opp som ekstraseng da vi har kun 120 seng akkurat nå. Men den er full av samboerns klær... nå er jeg trøtt og humørsjuk... denne burde vært i klagetråden :-P

Hjemme - dag 2.
Hodepine, slapp, trøtt og energilaus. Måtte bare ha en dag eller 2 å ta meg igjen på, så skylder på at jeg er hjemme med 2-åringen :p Er ikke akkurat arbeidsløs når jeg er hjemme heller. Nesten 5 timer jobbet jeg i går til tross for at jeg ikke var på jobb, så føler at jeg kanskje ikke fikk slappet av sååååå mye. Ligger ann til hvert fall 2 timer hjemmekontor i dag også, sikkert mer.... blææ
I morgen er jeg back in business, garantert :D

Ser vi er flere som har sovet lite i natt :/ Jeg har vært mye våken på grunn av katten og 3-åringen. Baby i magen har og holdt et leven til tider, og ikke minst 2-3 turer på toalettet. Jaja, godt jeg kan gå hjem fra jobb kl.1 for å sove en time før jeg henter 3-åringen i barnehagen.

Skal til legen i morgen på neste svangerskapskontroll (24 uker) og det gleder jeg meg til. Blir kjekt å få første kryss på skjemaet. Spent på om magen vokser slik den skal og det blir kjekt å høre hjertelyden <3 :)

Nattå har vært grusom her o :( Lite søvn, ingen dyp søvn (føle eg) og forferdelige drømmar! Eg så ikkje har hatt drømmar på over ein måned nå, så sko det komma tebake! Konne nå i det minsta vert gode drømmar :)

Nå e det svangerskapskontroll hos legen :)

Sovet dårlig i natt her også :-S

Noe som går tydeligvis :/ sovet elendig andre natta på rad, plages med å finne liggestilling som er god lenge nok, våkner mye av vondt i skambeinet , og at jeg må tisse . Lille holder og endel show på natta .

Huff ikke noe artig! Glad jeg har fri i dag så får jeg slappet litt av...

Har det vært fullmåne nå tro, så det er derfor vi har slitt så med søvnen alle sammen?:confused:
En ting er i allefall sikkert: været her I dag er til å spy av! Skikkelig høsten, så er ikke rart man kan bli trøtt i slik vær! Pleddet er min beste venn i dag :p

Den var ny på søndag ;-)

Har det vært fullmåne nå tro, så det er derfor vi har slitt så med søvnen alle sammen?:confused:
En ting er i allefall sikkert: været her I dag er til å spy av! Skikkelig høsten, så er ikke rart man kan bli trøtt i slik vær! Pleddet er min beste venn i dag :p

Dont shoot me, men eg har virkelig savna høstværet :p E rett og slett drittlei finværet nå, når formen e så dårlig, vel og merka :p

Back
Topp