Skravletråd

Gleeeder meg :D Har putene klare! Er så flaut! Men sååå gøy! ;)

Jeg har fortsatt traumer etter flauheten jeg opplevde for to sesonger siden... Det toppet seg da En voksen bonde fikk beskjed om å "holde seg i senga " mens den utvalgte laget frokost.... Eg døyr! Så ukomfortabelt som det blir!!!
 
Jeg er så snurt!!!! :p mannen skal ut med jobben og spise i kveld. Også "rakk" han ikke hente sushi til meg på vei hjem! Jeg må jo ha sushi! What to do!!
 
Blææææ, kjeder meg..vet ikke hva jeg skal finne på. Drit på tv, sambo har guttungen så kan ikke se film. Lyst på noe god mat selv om jeg akkurat har spist pomfrites og løvbiff. Sur for den teite ammetoppen og lei av å ligge på sofa, men for dårlig bekken til å gå! Aaahhhrr..noe som vil fortelle en vits eller noe?? :p Jeg trenger det :p
 
Blææææ, kjeder meg..vet ikke hva jeg skal finne på. Drit på tv, sambo har guttungen så kan ikke se film. Lyst på noe god mat selv om jeg akkurat har spist pomfrites og løvbiff. Sur for den teite ammetoppen og lei av å ligge på sofa, men for dårlig bekken til å gå! Aaahhhrr..noe som vil fortelle en vits eller noe?? :p Jeg trenger det :p
Jeg er så dårlig på vitser! :p kjeder meg sjøl! Hvorfor er det bare drit og repriser på lørdagen på tv?
 
Jeg er så dårlig på vitser! :p kjeder meg sjøl! Hvorfor er det bare drit og repriser på lørdagen på tv?
Vet ikke! Er så unødvendig! Syns folk burde tenke på oss gravide som ikke kan gå ut å feste, og sende noe ordentlig på tv! :p
 
Vet ikke! Er så unødvendig! Syns folk burde tenke på oss gravide som ikke kan gå ut å feste, og sende noe ordentlig på tv! :p
Enig! Hater å gå på Snap nå! Alltid noe venner som er ute skal snappe til meg:p "se hva vi gjør, se hvem jeg møtte som er venninna di" nei Gud så morro at dere koser dere liksom! :p hormonell!
 
Det å være gravid på nattevakt og kun ha mulighet til å gå på do kl 3 og 5.30 fra 23-08, DET er en utfordring for seg selv det! Haha :p
 
Flere enn meg som blir sprø av oppdateringen på snapchat? Har lyst til å slå den neste som sender.. :p
 
Må bare fortelle om den fine drømmen jeg hadde :D var på kjøretur, så plutselig hører jeg baby lyder fra baksete! Å der var han, verdens nydeligste lille gullklump ❤️ stoppa bilen, å henta ut ungen, så gikk jeg rundt å snuste på han en hel dag :p våknet opp med den gode deilige følelsen, og en liten en som spreller i magen ❤️
 
Enig! Hater å gå på Snap nå! Alltid noe venner som er ute skal snappe til meg:p "se hva vi gjør, se hvem jeg møtte som er venninna di" nei Gud så morro at dere koser dere liksom! :p hormonell!


Random qoute!
Gubben har meldt Herman inn på navnelista! Håper det er greit :p hehe
 
Random qoute!
Gubben har meldt Herman inn på navnelista! Håper det er greit :p hehe
Det er jo verdens fineste navn! Gleder meg å høre :) Hehe! Kjenner jeg får lyst til å overtale deg! :D
 
Det er jo verdens fineste navn! Gleder meg å høre :) Hehe! Kjenner jeg får lyst til å overtale deg! :D

Hehe :) Skal ikke veldig mye til, tror jeg! :p
Men vil veldig gjerne ha med Aleksander også da, på grunn av min morfar.
Men Herman Aleksander går jo :p
 
Hehe :) Skal ikke veldig mye til, tror jeg! :p
Men vil veldig gjerne ha med Aleksander også da, på grunn av min morfar.
Men Herman Aleksander går jo :p
Fin kombi det! Her er mannen i mot dobbelt navn eller hadde det nok vært en Herman August her :)
 
Lenge siden aktivitet her nå, ser jeg. :p

Våkna klokka 5 av halsbrann, så da fant jeg frem malekosten og skrapte sammen et bilde til rommet til lillegutt :)

ImageUploadedByBV Forum1453106458.407395.jpg

Må snart i butikken og handle. Kjøleskapet ser tomt ut :p
 
Lenge siden aktivitet her nå, ser jeg. :p

Våkna klokka 5 av halsbrann, så da fant jeg frem malekosten og skrapte sammen et bilde til rommet til lillegutt :)

Vis vedlegget 156985

Må snart i butikken og handle. Kjøleskapet ser tomt ut :p

Wow! Ikke verst å skrape sammen noe sånt midt på natta!

Her går det i omgangssyken. Jeg og minstemann er ferdig (håper jeg), men eldstejenta begynte i gårkveld, så i dag blir en lang dag med en veldig dårlig og en som bare har noen timer igjen av 48-timeren sin.. Nå mangler det bare at gubben spyr og jeg føder :p
 
Wow! Ikke verst å skrape sammen noe sånt midt på natta!

Her går det i omgangssyken. Jeg og minstemann er ferdig (håper jeg), men eldstejenta begynte i gårkveld, så i dag blir en lang dag med en veldig dårlig og en som bare har noen timer igjen av 48-timeren sin.. Nå mangler det bare at gubben spyr og jeg føder :p

Alt på sin plass, altså :p God bedring til eldstejenta deres! :)
 
Back
Topp