Skravletråd

Da har jeg lagt meg i sofaen. Snytepapir er med. Tv står på FEM og jeg skal se den nye dokumentaren "barneavdeling".
Flere som skal se?
 
Da har jeg lagt meg i sofaen. Snytepapir er med. Tv står på FEM og jeg skal se den nye dokumentaren "barneavdeling".
Flere som skal se?
Har satt det på opptak! Vil se det i morgen formiddag, når jeg er alene hjemme. :p
Var den fin?
 
Har satt det på opptak! Vil se det i morgen formiddag, når jeg er alene hjemme. :p
Var den fin?
Ja var kjempe fin <3
noen av barna havner i narkose. Jeg har hatt ene min i narkose. Kjente den engstelige følelsen kom igjen. Tårnene trillet. Å ligge han i narkose er en av de verste tingene jeg har vært med på..
 
Ja var kjempe fin <3
noen av barna havner i narkose. Jeg har hatt ene min i narkose. Kjente den engstelige følelsen kom igjen. Tårnene trillet. Å ligge han i narkose er en av de verste tingene jeg har vært med på..
Uff av meg, håper inderlig jeg slipper det. :S synes så inderlig synd på foreldre med kronisk syke barn, kan ikke engang begynne å fatte hva de går gjennom. :(
 
Legge meg nå. Helt utslitt og nede. Vært en lang forjæ...g dag.
Uffda! Det hørtes ikke helt bra ut :eek: skjedd noe? Uansett, håper du får en god natt og at morgendagen blir bedre :)
 
Uffda! Det hørtes ikke helt bra ut :eek: skjedd noe? Uansett, håper du får en god natt og at morgendagen blir bedre :)
Lite hjelpsom og lite oppløftende time på amathea i dag. Ja håper morgendagen blir bedre. På søndag reiser jeg og snuppa bort en tur i allefall
 
Lite hjelpsom og lite oppløftende time på amathea i dag. Ja håper morgendagen blir bedre. På søndag reiser jeg og snuppa bort en tur i allefall
Æsj Så kjedelig.

Blir nok godt for dere å komme dere bort litt :)
 
Får dere mer smerter i bekkenet av å kjøre bil? :eek:
 
Hmm, får mer smerter når jeg sitter stille lenge, om du har kjørt lenge?
 
Jakten på kjærligheten i kveld. Det blir nok en sesong med høy putefaktor, men vi har bestemt oss for å følge med denne sesongen ;p
 
Back
Topp