Skravletråd

He he. Ja da var han nok fornøyd:) godt han var snill gutt:)
Nå må du passe på å kose deg masse og slappe av så godt det går:)

Ja, hihi:)
Det skal jeg gjøre. Ligger rett ut i hotellsenga her nå. Guttungen sover tungt og mannen er også søvning. Såblir snart kvelden på oss og. Lang dag i morgen med disneyland:)

Ja, hihi:)
Det skal jeg gjøre. Ligger rett ut i hotellsenga her nå. Guttungen sover tungt og mannen er også søvning. Såblir snart kvelden på oss og. Lang dag i morgen med disneyland:)
Ja da er det like greit å ta tidelig kveld. Så er dere utvilte og klare for I morgen:)
Kose dere masse :)

Jeg hoppa elegant over alle innlegg til nå.

Har hatt fin pølsefest med bror, kona og niesa mi, samt min lille gjeng :) Mannen kom hjem med roser, marsipankake og lovnad om fotpleietime :) Fikk også gavekort fra broren min på fotpleie/hudpleie, så nå skal jeg har litt egenpleie til uka :)

Og er nå overspist på kake og kringle :)

Har hatt fin pølsefest med bror, kona og niesa mi, samt min lille gjeng :) Mannen kom hjem med roser, marsipankake og lovnad om fotpleietime :) Fikk også gavekort fra broren min på fotpleie/hudpleie, så nå skal jeg har litt egenpleie til uka :)

Så bra at du har hatt en hyggelig bursdagsfeiring :) :) og så deilig med gavekort på spa:) alltid godt å få skjemmet seg selv bort litt:)

Ja :D bra de tar dem :) de burde ha kommet hit å :)
De kunne godt ha stått oftere. Er veldig få som holder 40 her. Er masse hompler her men de er ikke av de krasseste så du kan holde 60 over dem uten å ødelegge bil eller lastebil, men det bråker.
Så burde egentlig ha vært fotoboks her:) men da hadde vi ratt ikke fått sove pga blink blink :p

Har aldri gått på fotball. Men husker godt en tur til Danmark da jeg våkna ei natt at det føltes ut som om at jeg hadde tissa på meg for det rant noe mellom låra mine:p var siste natta og da sov vi ute under åpen himmel å så plutselig hølja det ned, så var regn som hadde trengt gjennom soveposen:p hele posen var kliss bløt og så var det dam I teltet. Så ble ikke mye søvn den natta:))
Hehehe så herlig :D :D haha ikke kjekt der å da men ett godt minne :D

Ååh så herlig :D :D
Flotte gaver p høres ut som en flott dag da :D

De kunne godt ha stått oftere. Er veldig få som holder 40 her. Er masse hompler her men de er ikke av de krasseste så du kan holde 60 over dem uten å ødelegge bil eller lastebil, men det bråker.
Så burde egentlig ha vært fotoboks her:) men da hadde vi ratt ikke fått sove pga blink blink :p
Ja hvertfall når det er rett ved en skole i tillegg :o

Hørtes ut som en veldig fin dag :D

Back
Topp