Huff :/ aldri kjekt når det baller på seg. Sender i alle fall en stor klem herfraTakk♥ Ja, nå kjenner jeg virkelig at det røyner på, for å si det sånn. Hjelper ikke akkurat på med alle gravid plagene heller! Men men, dette skal gå bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff :/ aldri kjekt når det baller på seg. Sender i alle fall en stor klem herfraTakk♥ Ja, nå kjenner jeg virkelig at det røyner på, for å si det sånn. Hjelper ikke akkurat på med alle gravid plagene heller! Men men, dette skal gå bra![]()
Jeeez - føler meg som om magen skal eksplodere Oo
Etter middag?Samme her.. Spesielt på kveldstid
Så gøyHs kikka på magen min og syns den var liten til å ha så kort tid igjen. Så dro opp genseren og viste med stram singlet, og hun syns det var så morsomt for hun så tydelig hvor rompa var uten å kjenne påhehe. Magen var liksom litt skeiv. Og sånn tror jeg hun ligger hele tiden, kjenner ofte noe stort på høyre side
aldri tenkt på det før
![]()
Tror min snur rumpa mot navlen og dytter seg ut av og til ogSå gøyHer er det mye aktivitet på høyre side, men I form av spark/dult.
Men han ligger gjerne klint opp mot navlen - ville dog ikke turt å gjette på hva som er hvor![]()
Heh, får håpe det fortsetter sånnTror min snur rumpa mot navlen og dytter seg ut av og til ogstorebror lå andre veien, altså rygg på venstre side, og sparka konstant i ribbeina på min høyre side
denne har ikke funnet de enda
![]()
Tror min snur rumpa mot navlen og dytter seg ut av og til ogstorebror lå andre veien, altså rygg på venstre side, og sparka konstant i ribbeina på min høyre side
denne har ikke funnet de enda
![]()
Så deres har ikke snudd seg med hodet rett vei? Eller misforstod jeg hvordan de ligger?Heh, får håpe det fortsetter sånnhar fått noen spark I ribben hittil - auau
![]()
Aner ikke hvordan min liggerSå deres har ikke snudd seg med hodet rett vei? Eller misforstod jeg hvordan de ligger?
Ja grøssHeh, får håpe det fortsetter sånnhar fått noen spark I ribben hittil - auau
![]()
Aner ikke hvordan min liggermen får sikkert vite det i morgen ^-^
Jeg tror hun ligger med hodet ned, og ryggen mot min høyre side og beina mot min venstre side. Men er ikke sikkerSå deres har ikke snudd seg med hodet rett vei? Eller misforstod jeg hvordan de ligger?
Ligger hun i seteleie?)
Ja du får ha lykke til på ul, for regner med at det er det du skal.
Var jm som sa det sist jeg prata med ho at jeg måtte tenke gjennom ting hvis mini ikke hadde snudd seg til neste gang jeg kom å prata med ho, for da skal vi skriv fødebrev.
Da ligger ho rett vei med hodet da. Har de andre rette veier da?om hvordan rygg og ben skal ligge? Trodde det var hodet som var viktig jeg, for å finne veien utJeg tror hun ligger med hodet ned, og ryggen mot min høyre side og beina mot min venstre side. Men er ikke sikker![]()
Ja det er de legen tror, og jm tror, men har mye vann så ho har god plass. Skal på ny ul om 2 uker så da får vi se om ho har finni rett vei eller ei.Ligger hun i seteleie?
Jada hvis hun ligger sånn jeg tror så er det riktig veiDa ligger ho rett vei med hodet da. Har de andre rette veier da?om hvordan rygg og ben skal ligge? Trodde det var hodet som var viktig jeg, for å finne veien ut![]()
Okei, blir greit å se på ul daJa det er de legen tror, og jm tror, men har mye vann så ho har god plass. Skal på ny ul om 2 uker så da får vi se om ho har finni rett vei eller ei.
Hadde noe å gjøre med setefødsel og smertelindring å gjøre. For hvis jeg får sete fødsel fikk jeg epidural om jeg ville eller ei![]()
Ja jeg fikk å intrykk av at det ikke var brå hast med å snu seg rett vei, men helst at det skjedde snart er 31 uker nå. Men ut kommer ho uansettJada hvis hun ligger sånn jeg tror så er det riktig veijeg er bare ikke heelt sikker. Jm sa hun kunne snu seg lenge enda, på kontroll i uke 28.
Seteleie eller epidural?Okei, blir greit å se på ul daskal på ul snart vi og
Aah, ja epidural er sikkert greit ja. Særlig om det er seteleie. Kjenner det hadde skremt meg littselvom det går jo bra det og
![]()