Jepp, se herKoster den over 10.000????
https://www.zalando.no/sara-battaglia-teresa-handveske-black-sf851h002-q11.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, se herKoster den over 10.000????
Nam! Scampi er så himla godt!Det er veldig godt å marinere shampi og kamskjell i
Så kjiptDet er kun stektjeg spurte og da sa han nei ikke inni ovnen men stekt. Kresen i matveien så det jeg er glad i er ikke han glad i
![]()
Og så lager man en tykk suppe av skallet og resten av marinaden mens man steker dem og har dem oppiNam! Scampi er så himla godt!![]()
Kjempegodt! Jeg topper det hele med sitron, salt og pepper..: smakte helt fantastisk!Det så godt ut
Her blir det nok grove skiver med ost![]()
Darn! Jeg også...var bra du sa![]()
JaDet er kjedelig![]()
Hehe
Når man åpner krydderskapet vårt kommer man til mange verdensdelerer sååååå mye krydder der...har jo et helt skap kun med krydder,kjøper jo med oss krydder når vi er ute å reiser også
![]()
Ja dessverreOps, ligget noe vått i bunnen?
Kjære vene!
Lille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..
Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
![]()
At det er dyrt brtyr vikelig ikke at det er fint nei
*sikler*Og så lager man en tykk suppe av skallet og resten av marinaden mens man steker dem og har dem oppi![]()
Det har jeg faktisk masse avKjempegodt! Jeg topper det hele med sitron, salt og pepper..: smakte helt fantastisk!
![]()
og husk margarin hvis du ikke har!
Ja![]()
![]()
Men noen sikkert den er det;Kjære vene!
Hva er det folk kaster bort penger på?
Var jo langt i fra fin den der...
Ja,er kjempe spennendeHar vel sikkert bare 10-15 ulike krydde vi. går i de samme for det meste. Spennend å kjøpe med seg krydder fra andre land da![]()
Kan ikke si jeg synes den vesken var verdt 10 000 kr:-/
Hun vil kun ha sjokolade melk så da får hun detOff ikke kjekt. Prøvd med litt saft som drikke?
Ja,bra alle ikke har samme smakMen noen sikkert den er det;
Ihvertfall væskeHun vil kun ha sjokolade melk så da får hun det![]()
Ja det er veldig braJa,bra alle ikke har samme smak![]()
Jeg og nå iallfallDet har jeg faktisk masse av![]()