Skravletråd september

Daså :p haha. Holder meg unna det pulveret. Sart gane :p men bruker endel kayennepepper :)
Hehe :p
Når man åpner krydderskapet vårt kommer man til mange verdensdeler ;) er sååååå mye krydder der...har jo et helt skap kun med krydder,kjøper jo med oss krydder når vi er ute å reiser også ;)

Ble litt paff da det var nevrologen min som så det i journalen ja! :eek:
Det er ikke bra! Jeg byttet lege for endel år siden. Eldste var konstant forkjølet. Fikk beskjed om at det var astma. Jeg protesterte, men ble ikke hørt. Var inn og ut av legekontoret. Fikk henvisning til atsma utredning, men lang ventetid. En gang vi var hos legen sendte hun oss på sykehuset. Da vi kom der ble det konstatert dobbeltsidig lungebetennelse...

Lille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..

Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
sara-battaglia-black-teresa-fringe-shoulder-bag-product-2-14235909-371338723_large_flex.jpeg

Det er ikke bra! Jeg byttet lege for endel år siden. Eldste var konstant forkjølet. Fikk beskjed om at det var astma. Jeg protesterte, men ble ikke hørt. Var inn og ut av legekontoret. Fikk henvisning til atsma utredning, men lang ventetid. En gang vi var hos legen sendte hun oss på sykehuset. Da vi kom der ble det konstatert dobbeltsidig lungebetennelse...
Noen leger tror jeg bare sitter der å håper dagen skal gå fort... tar inn pasientene og vil ha de like fort ut som inn :(
Skylder på alderen til legen min jeg da,han begynte å bli gammel :p

Kan jo grateng med laks? ;) eller er det kun stekt som gjelder?
Det er kun stekt :p jeg spurte og da sa han nei ikke inni ovnen men stekt. Kresen i matveien så det jeg er glad i er ikke han glad i :p

Lille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..

Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
sara-battaglia-black-teresa-fringe-shoulder-bag-product-2-14235909-371338723_large_flex.jpeg
Koster den over 10.000????

Back
Topp