Æsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det
*blåserpåfingeren*
*blåserpåfingeren*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med dusjFår komme meg i dusjen
Jaaaa det er diggÅja...nesten sånn at det blir fyll med deig![]()
Det hørtes digg utelsker alt med chili
![]()
Jepp .. Ble fascinert når ikke blodet er derDe viser litt mye. .
Må kanskje ta en liten pause når du lager deigen daÆsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det![]()
*blåserpåfingeren*
Det er godt!!Hva med kjøttkaker i brun saus??? Å det er jo så godt![]()
Jeg kaster noen i lufta om ca 2 timer. Stå klar å ta i motGleder meg![]()
NamDa blir det verrestrimlet svinekjøtt med raspet gulrot, chili, hvitløk med spinat og sitron er godt. Det skal vi ha imorgen
![]()
Hehe sikkert lurtMå kanskje ta en liten pause når du lager deigen da![]()
Hørtes vel varmt ut![]()
Hihi, fort gjort.Æsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det
*blåserpåfingeren*
Jeg tror også noen her hjemme kommer til å elske det!Tror jeg blir en hit til jenta![]()
Jeg hadde samme fastlege i 26år,mamma hadde samme lege også og min datter...helt til jeg byttet i fjor for han hadde glemt å gi meg beskjed om en diagnose jeg ble utredet for i 3år!!! Så jeg hadde gått i 3 år uten å vite at det feilet meg noe...men likevell fortsette å sende meg til forskjellige leger/undersøkelser/tablettkurer og det ene å det andre...Det er sant!
Digger fastlegen min![]()
Jeg er klarJeg kaster noen i lufta om ca 2 timer. Stå klar å ta i mot![]()
Får titte innom igjen når den heverHehe sikkert lurt![]()
Står allerede klarJeg kaster noen i lufta om ca 2 timer. Stå klar å ta i mot![]()
HohoJaaaa det er digg![]()
Blir mye brukt her også,men ikke så mye nå da..ber jo om halsbrannHer og. Har chili og hvitløk i det meste![]()
Oj! Det er ikke bra!Jeg hadde samme fastlege i 26år,mamma hadde samme lege også og min datter...helt til jeg byttet i fjor for han hadde glemt å gi meg beskjed om en diagnose jeg ble utredet for i 3år!!! Så jeg hadde gått i 3 år uten å vite at det feilet meg noe...men likevell fortsette å sende meg til forskjellige leger/undersøkelser/tablettkurer og det ene å det andre...
Byttet til en yngre her jeg bor nå,og er kjempe fornøyd![]()