Huff daHerregud! Når det gror mugg i bunnen av skittentøyskurven![]()
På tide å vaske litt klær
Jeg vasket faktisk skittentøyskurva tidligere denne uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daHerregud! Når det gror mugg i bunnen av skittentøyskurven![]()
Må på butikken å få i muffinsformer,da de her hjemme er for småJeg tror også noen her hjemme kommer til å elske det!
Venter for vi sto opp for sent til å få time hos fastlegen :/ tenkte å ta en tlf til legevakten etter hvert. Hun spiser bare potetgull og bleiene er enda mørke. Urinen er veldig konsentrert :/Off da:-/. Har dere vært hos legen?
Jeg spiser bare hvitløk om jeg vil gå fort ned i vekt; )Blir mye brukt her også,men ikke så mye nå da..ber jo om halsbrann![]()
Ble litt paff da det var nevrologen min som så det i journalen ja!Oj! Det er ikke bra!
Blir mye brukt her også,men ikke så mye nå da..ber jo om halsbrann![]()
Eh ja! Og jeg har sagt så mange ganger at mannen ikke må legge våte klær i skittentøyskurven men henge det opp først!Huff da
På tide å vaske litt klær
Jeg vasket faktisk skittentøyskurva tidligere denne uka![]()
Sånn som i "bare" hvitløk?Jeg spiser bare hvitløk om jeg vil gå fort ned i vekt; )
Det liker hanHva med kjøttkaker i brun saus??? Å det er jo så godt![]()
Jeg manglet melkMå på butikken å få i muffinsformer,da de her hjemme er for små![]()
Ja, det er ikke braEh ja! Og jeg har sagt så mange ganger at mannen ikke må legge våte klær i skittentøyskurven men henge det opp først!
Blææ!!
Måtte kaste noe av det som lå oppi der !!Ja, det er ikke bra
Blir så ekkel lukt også :/
Nei dessverre :/ han liker kun laks og ørret stekt i stekepanneAaah! Så kjedlig...ikke om man lager det hjemmelaget heller? Er jo så utroooolig godt![]()
Er jo mengden vi brukerVi steker det som regel, så kjenner ikke den supersterke smaken. Får heldigvis ikke halsbrann selv av det![]()
Det så godt ut
Darn! Jeg også...var bra du saJeg manglet melk![]()
Det er kjedeligMåtte kaste noe av det som lå oppi der !!![]()
Er jo mengden vi brukerogsåber han veldig glad i chilipulver,merket HOT
![]()
![]()