• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Her er legevakten med sykehuset også men i helgene er det fastleger som roterer på å ha vakt.
Han har ørebetennelse stakkar. Så antibiotika i 1 uke. Fikk nettopp første dose, ikke superbegeistret men fikk det i han:-)
Håper han blir bedre :) lille N spydde nesten så håper det blir bedre i kveld. Startet sånn i går kveld

Spagetti
Lasagne
Fiskepinner
Fiskeboller/fiskegrateng
Pølsegrateng
Kylling,ris & salat
4 av 6 ting går her :D liker ikke fiskepinner eller fiskeboller/grateng han gubben min :p

Her er legevakten med sykehuset også men i helgene er det fastleger som roterer på å ha vakt.
Han har ørebetennelse stakkar. Så antibiotika i 1 uke. Fikk nettopp første dose, ikke superbegeistret men fikk det i han:-)
God bedring til mini ;)

Da blir det verre :p strimlet svinekjøtt med raspet gulrot, chili, hvitløk med spinat og sitron er godt. Det skal vi ha imorgen :)
Det hørtes digg ut ;) elsker alt med chili :p

Har mye å si hvilken fastlege en får. Den forrige jeg hadde måtte en skikkelig argumentere for å få ting gjort. Etter jeg ble utdannet sykepleier og han fant ut at jeg var det ble det lettere å få ting gjennom. Men er feil en må være utdannet helsepersonell for å få ting gjort hos fastlege
Det er sant!
Digger fastlegen min:)

Back
Topp