Håper han blir bedreHer er legevakten med sykehuset også men i helgene er det fastleger som roterer på å ha vakt.
Han har ørebetennelse stakkar. Så antibiotika i 1 uke. Fikk nettopp første dose, ikke superbegeistret men fikk det i han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han blir bedreHer er legevakten med sykehuset også men i helgene er det fastleger som roterer på å ha vakt.
Han har ørebetennelse stakkar. Så antibiotika i 1 uke. Fikk nettopp første dose, ikke superbegeistret men fikk det i han![]()
Tror nok det blir litt da også. Mange som skravler for tidaVi får se da de neste dagene
SpagettiTips til middag idag?![]()
Gubben liker ikke det hellerVi skal ha fiskepudding med hvit saus og grønnsaker![]()
Ikke den beste jeg har sett. De reklamerer med at det er den nye greysEr det noe bra?
Får bare fortsette å skravle resten av måneden ogsåJada det har det så absolutt vært
Er en grei oppryddingsrett detTror jeg også det blir.
Pleier å bruke omelett til å rydde kjøleskapet..
Bare gubben hadde likt sei![]()
Off da:-/. Har dere vært hos legen?Håper han blir bedrelille N spydde nesten så håper det blir bedre i kveld. Startet sånn i går kveld
Tror ikke noe blir som greys jeg da. Nå har jeg ikke sett den serien daIkke den beste jeg har sett. De reklamerer med at det er den nye greys
Neida ikke i det hele tattNeida er da ikke det
4 av 6 ting går herSpagetti
Lasagne
Fiskepinner
Fiskeboller/fiskegrateng
Pølsegrateng
Kylling,ris & salat
Mmmmm.....med masse sukker og kanelDet skal bakes her ganske snart![]()
God bedring til miniHer er legevakten med sykehuset også men i helgene er det fastleger som roterer på å ha vakt.
Hva med kjøttkaker i brun saus??? Å det er jo så godtGubben liker ikke det heller![]()
Det hørtes digg utDa blir det verrestrimlet svinekjøtt med raspet gulrot, chili, hvitløk med spinat og sitron er godt. Det skal vi ha imorgen
![]()
Aaah! Så kjedlig...ikke om man lager det hjemmelaget heller? Er jo så utroooolig godt4 av 6 ting går herliker ikke fiskepinner eller fiskeboller/grateng han gubben min
![]()
Det er sant!Har mye å si hvilken fastlege en får. Den forrige jeg hadde måtte en skikkelig argumentere for å få ting gjort. Etter jeg ble utdannet sykepleier og han fant ut at jeg var det ble det lettere å få ting gjennom. Men er feil en må være utdannet helsepersonell for å få ting gjort hos fastlege
Åja...nesten sånn at det blir fyll med deigMmmmm.....med masse sukker og kanel![]()