jenta86
Gift med forumet
Kan jo grateng med laks?Nei dessverre :/ han liker kun laks og ørret stekt i stekepannekresen han skjønner du
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo grateng med laks?Nei dessverre :/ han liker kun laks og ørret stekt i stekepannekresen han skjønner du
![]()
HeheDasåhaha. Holder meg unna det pulveret. Sart gane
men bruker endel kayennepepper
![]()
Det er ikke bra! Jeg byttet lege for endel år siden. Eldste var konstant forkjølet. Fikk beskjed om at det var astma. Jeg protesterte, men ble ikke hørt. Var inn og ut av legekontoret. Fikk henvisning til atsma utredning, men lang ventetid. En gang vi var hos legen sendte hun oss på sykehuset. Da vi kom der ble det konstatert dobbeltsidig lungebetennelse...Ble litt paff da det var nevrologen min som så det i journalen ja!![]()
Mange gjør det jaTror nok det blir litt da også. Mange som skravler for tida![]()
Tåler ikke hvitløkSånn som i "bare" hvitløk?![]()
Nei,er vel ikke drt jegNeida ikke i det hele tatt![]()
Det er veldig godt å marinere shampi og kamskjell iHer og. Har chili og hvitløk i det meste![]()
Å grøss den var ehm mindre penLille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..
Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
![]()
Ops, ligget noe vått i bunnen?Herregud! Når det gror mugg i bunnen av skittentøyskurven![]()
Ja må nesten gjøre detFår bare fortsette å skravle resten av måneden også![]()
Tusen takkGod bedring til mini![]()
Det er veldig godt å marinere shampi og kamskjell i
Hehe, ser deg knapt her inneNei,er vel ikke drt jeg![]()
Uff da atakkars fingeren dinÆsj nå skravle jeg her mens jeg rørte i gryta. Smør og melk skulle nå 37 grader å nå skravla jeg meg bort å det er sikkert 90 grader oppi det
*blåserpåfingeren*
Noen leger tror jeg bare sitter der å håper dagen skal gå fort... tar inn pasientene og vil ha de like fort ut som innDet er ikke bra! Jeg byttet lege for endel år siden. Eldste var konstant forkjølet. Fikk beskjed om at det var astma. Jeg protesterte, men ble ikke hørt. Var inn og ut av legekontoret. Fikk henvisning til atsma utredning, men lang ventetid. En gang vi var hos legen sendte hun oss på sykehuset. Da vi kom der ble det konstatert dobbeltsidig lungebetennelse...
Det er kun stektKan jo grateng med laks?eller er det kun stekt som gjelder?
Koster den over 10.000????Lille U sover igjen, og jeg fortsetter og se på vesker på zalando..
Men unnskyld meg, denne var virkelig ikke pen i mine øyne..
(Men hva gjør det, ville aldri ha brukt over 10.000,- på en veske heller)
![]()
Off ikke kjektVenter for vi sto opp for sent til å få time hos fastlegen :/ tenkte å ta en tlf til legevakten etter hvert. Hun spiser bare potetgull og bleiene er enda mørke. Urinen er veldig konsentrert :/
Sånn jaTåler ikke hvitløk![]()