Skravletråd

Sløv morning her :o
Fikk levert små tasser.
Kuttet opp grønnsakene til middagen
Å skrevet noen innlegg på bloggen :)

Å nå holder jeg på å sovne sittende :o

Typisk:p jeg sto opp ca 8.20 :)) å nå 8.40 kommer gubben å spør om jeg er våken. For han må kjøre hjullasteren bort ditt hvor han skal jobbe, så da spør han om ikke jeg kan hente han :p har jo ikke akkurat noe valg. Stakkaren kan jo ikke gå hjem heller. Men selv om han ikke trenger kaffe og 4 aviser, fb og dere før man er definert som våken gjør jeg det.
Å jeg har fortsatt bare kommet til kakao og dere:p
Hehe jaja.
Kjedelig men men;)

Typisk:p jeg sto opp ca 8.20 :)) å nå 8.40 kommer gubben å spør om jeg er våken. For han må kjøre hjullasteren bort ditt hvor han skal jobbe, så da spør han om ikke jeg kan hente han :p har jo ikke akkurat noe valg. Stakkaren kan jo ikke gå hjem heller. Men selv om han ikke trenger kaffe og 4 aviser, fb og dere før man er definert som våken gjør jeg det.
Å jeg har fortsatt bare kommet til kakao og dere:p

hehe :) Tar det lang tid da eller kan du kose deg når du kommer hjem igjen?

Ja stemmer. Merci såklart. Det skal jeg klare si hehe.
Non og. Oui aner jeg ikke hvordan man uttaler:P
Kunne sikkert skrevet litt om akkurat det - MEN ville nok sekker ut på YouTube, de har sånne fine intro-to-French videoer med uttalelse og korte setninger ;)

Samboeren min gjør så mye rart i søvne hehe.. I natt hadde jeg mobilen liggende i senga mellom oss. Jeg hadde akkurat sovna, så setter han seg plutselig opp, tar mobilen min og setter på lyset og lyser på meg og sier noen greier.. Er det mulig :P

Samboeren min gjør så mye rart i søvne hehe.. I natt hadde jeg mobilen liggende i senga mellom oss. Jeg hadde akkurat sovna, så setter han seg plutselig opp, tar mobilen min og setter på lyset og lyser på meg og sier noen greier.. Er det mulig :p
haha lurer på ka han drømte

Back
Topp