Skravletråd

oi de viking skoene der fikk jeg for 374kr til gutttungen
5615510752_1.jpg

hvor kjøpte du de da?

Æsj. Har hatt vonde kynnere som har kommet, ca 10 ganger i kveld. Med mellomrom, nesten som rier. Ble redd må jeg si. Hadde de typiske pausene uten smerte og. Ga seg heldigvis litt igjen, Puh... alt for tidlig enda. Tror det er kroppen som sier ifra at jeg må roe ned. Har vært endel stress og løft idag.

Æsj. Har hatt vonde kynnere som har kommet, ca 10 ganger i kveld. Med mellomrom, nesten som rier. Ble redd må jeg si. Hadde de typiske pausene uten smerte og. Ga seg heldigvis litt igjen, Puh... alt for tidlig enda. Tror det er kroppen som sier ifra at jeg må roe ned. Har vært endel stress og løft idag.
Uff ja du må høre på kroppen å slappe mere av :)

Foreldremøtet gikk fint, barnevakten fikk lagt begge før vi kom hjem og etter det har jeg vært planta i sofaen.. Så først barneavdelingen, så ser jeg ooptak av Ut av stillheten.

Fikk ikke bakt i dag da, så det må jeg gjøre i morgen tidlig. Tror vi endte opp på pølsefest i morgen. Kjenner jeg er sliten. Som jeg sa til mannen: skulle ønske du var hjemme i morgen slik at jeg slapp levering i bhg/sfo i morgen... Men han har bare i underkant av tre måneder igejn av skolen og da kan han bidra mer med levering og henting!

God morgen :)

Er I snoozemodus ennå, satser på å våkne på toget

Og siden det akkurat var oppdatering og at dere har vært så flinke til å skravle, så kjører jeg serie:

Vi har 6 i topp 25 - ikke så ille det :)

Vedlegg

• 1441861848711.jpg
    1441861848711.jpg
    54,5 KB · Visninger: 8
  • 1441861855112.jpg
    1441861855112.jpg
    55,2 KB · Visninger: 7
  • 1441861862550.jpg
    1441861862550.jpg
    55,1 KB · Visninger: 6
Her kom mannen inn til meg i morges og vekka meg. Ville vite det gikk bra. bahhh....og jeg som sov så godt..

Back
Topp