Det er så nusselighar funnet frem omtrent alt. så er bare å legge ned i kofferter i morgen.
Har med en egen liten koffert som håndbaggasje til guttungen på flyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så nusselighar funnet frem omtrent alt. så er bare å legge ned i kofferter i morgen.
Har med en egen liten koffert som håndbaggasje til guttungen på flyet
Ja det fjør det jo dahehe så spørs det assa
Det er så nusselig![]()
hehe ja er nesten sånnJa det fjør det jo damen litt skryt kunne vi ha fått
![]()
Mi var der men strakk seg enormt i sommerJa, han er ikke stor110 begynner å bli litt smått da, så han er vel mer og mer over på 116/122.
hehe ikke værsteJeppskyldig der
![]()
Det er lirt å ha med daJa hehe. veldig greit og han er kry med den. Skal trille den selv![]()
Så har vi litt forskjellig leker oppi der
Neihehe ikke værste![]()
jepp. sånn tegnebrett . biler, bøkerDet er lirt å ha med da![]()
![]()
er det en stavangergreie?Nei
Å så har vi jo halvt horn med ost å skinke og piffi varmet i micro![]()
Som jeg skrev tidligere så hadde kurven hans flatet ut, men heldigvis begynt å gå oppover igjen. Så vi håper at han kan vokse litt da. Han er en av de minste i klassen. Men han slekter jo på meg og pappaen, og vi er 158 og 172 høy, absolutt ikke noen lange menneskerMi var der men strakk seg enormt i sommerhun er å veldig slank å små spist men hun følger heldigvis kurven sin
![]()
Haha, det er så store forskjeller i den alderen! Min blir seks om to uker og han bruker 110/116Men han er en liten lettvekter da
![]()
Okei,hihi21 i sko og 22 i gummistøvlene, så vi får se![]()
Så kjektjepp. sånn tegnebrett . biler, bøker
Godt at den har detSom jeg skrev tidligere så hadde kurven hans flatet ut, men heldigvis begynt å gå oppover igjen. Så vi håper at han kan vokse litt da. Han er en av de minste i klassen. Men han slekter jo på meg og pappaen, og vi er 158 og 172 høy, absolutt ikke noen lange mennesker![]()