Så deiligDer står 4 brød å koser seg litt før steking![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligDer står 4 brød å koser seg litt før steking![]()
HeheDet hadde jo vært kjempesnilt![]()
Da er du litt høyere enn meg . Jeg er 172.180 camen har veldig lange ben
vil ha 36 tommer I jeans
men de koster flesk. Derfor lever jeg med 33/34 tommer og da litt høyvann, eller slim fit jeans for da synes det ikke så godt at de er litt korte I bena
![]()
Fiskegrateng er billig og godt daprøve lage noe godt fisk.. men billig hehe.. hmm.. gruble
Ikke santSå deiligingen ting er bedre enn nystekte brød
![]()
For da må jeg kjøpe merke jeans. Hadde jeg kunne brukt 33/34 så hadde jeg kunne ha gått på kapphal eller lindex uten problemer. Siste jeansen jeg kjøpte kjøpte jeg på lindex og den la jeg ned, sydde på ekstra stoffDa er du litt høyere enn meg . Jeg er 172.
Ja med de så syntes det jo ikke så godt neimen utrolig at de skal være så mye dyrere da
![]()
Uff nei stakars dadet var skikkelig uheldig å det .
Ja, skikkelig ogUff nei stakar! Virkelig vært uheldig i dag hun da!![]()
Jo men de burde hatt så lange der å mener jeg slik at alle kunne handle. Da hadde de nok å fått flere kunderFor da må jeg kjøpe merke jeans. Hadde jeg kunne brukt 33/34 så hadde jeg kunne ha gått på kapphal eller lindex uten problemer. Siste jeansen jeg kjøpte kjøpte jeg på lindex og den la jeg ned, sydde på ekstra stoff![]()
Ikke lett når de er så små hellerJa, skikkelig og![]()
mulig alle er så rause men mine besteforeldre var ikke. nye tider kanskje heheHahahah![]()
mm tenkte kjøpe viking gore tex til minehvilken str bruker din?
Hurraaaa for oss. nærmer seg veldig nå
Ja, og i allefall den vegetar varianten jeg lager. Alt er fra bunnen av..Greit med lite selskap i grunn.
Nei, du får se. Lasagne tar vel lengre tid så
Uff da.. Ikke noe særlig...Okei hehe. Her er det nesten diare:/
så deilig daJa, og i allefall den vegetar varianten jeg lager. Alt er fra bunnen av..
nei når man vurderer stjele bleier på jobb er det gale...haha neidaUff da.. Ikke noe særlig...
Hehehe ikke mine hellermulig alle er så rause men mine besteforeldre var ikke. nye tider kanskje hehe
Når er det?????Snart sesong premiere på hellstrøm rydder opp![]()