hm nei. men anderledes og rart var detokei ja nei jeg vet ikke altså.. vet ikke hva jeg hadde selv en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hm nei. men anderledes og rart var detokei ja nei jeg vet ikke altså.. vet ikke hva jeg hadde selv en gang![]()
åååhh I see. sjekke nettsidener ikke alle sko i butikken, men noen utvalgte modeller.noe viking og noe skofus tror jeg
okei. sjekke nettsiden . hvis det er noe aktuelt rekker jeg det gjerne i morra ellers ringer jeg svigermor og ber hun kjøpeonsdag - lørdag tror jeg
Å nei så kjedeligJa det gjør de. Men synes ikke alltid at bena blir lengre selv om størrelsen blir større
Fant noen jeans på cubus som passa for noen år siden, men de bytta ut alle modellene sine for noen år siden. Så nå finner jeg ikke bukser der mer.
Så braJa jeg syns det, kjempefin![]()
HahahahSvigers for eks har en tendens til å overdrive.Ja det kan han
![]()
Jar faktisk ikke fisk på menyen denne uka viFisk i morgen da.. men vet ikke hva.. hmm..
okei. sjekke nettsiden . hvis det er noe aktuelt rekker jeg det gjerne i morra ellers ringer jeg svigermor og ber hun kjøpe
Jar faktisk ikke fisk på menyen denne uka vikrise
![]()
Neiikke dårlig![]()
Hehe ja egentlig jeg åhehe føler jeg må![]()
Neimen jeg spiser de nok fort
haha kansje jeg skulle laget til min mormor å
mor nevnte at hun savnet de
å det er ikke å få tak inder hun bor
![]()
Fiskepinnermå bli noe billig i alle fall..![]()
180 caÅ nei så kjedelig![]()
Hvor lang er du?![]()
Hehe ja egentlig jeg åfår spise fisk neste uke
hehe
![]()