Skravletråd

Sjekket igjen, var ikke 250 men 330 poster sidenår jeg sist var innom ^-^ skravles godt ser jeg :) er endelig på vei hjem

Alltid rart å dra på jobb dagen etter å ha avspasert - mandagsfølelse på en onsdag :P

Ellers ringte sykehuset - skal inn til ul på fredag; glukosetesten hadde de derimot ikke hørt noe om :O må høre med fastlegen..

Åh nei :o det var dagens :p tok på meg nattasen etter middag for tenkte p legge meg på sofaen å sløve å lese.. Å vips der var det en far på døren :p som jeg da ikke har møtt før :p haha
Tuppe mor hadde vert innom å glemt ett panne bånd :p
Så i nattasbukser med panda å en knall rosa altforstor tskjorte hilste jeg på han :o :p haha

Huff, da så... Men utrolig teit uansett, og frustrerende for deg...
Teit er det ja men jeg begynner å bli vandt med å kjempe mot systemet. Så glad jeg slipper den kampen med babyen :/
Men skulle så sårt ønske jeg slapp den med de andre to å. Skulle så inderlig ønske de hadde en skikkelig pappa. En som kunne hatt de annen hver helg å mere ..
Men de er heldige nå da å Har fått en fin bonus far :) som de faktisk kaller for far :)

Pølsegratengen i ovnen, ungene foran TV et kvarters tid. Snuppa er så uheldig for tida :( En mor som hentet samtidig som meg så ikke H som stod foran døra og åpnet den slik at snuppa fikk den rett på munnen.. Så kom hun hjem og skulle sette seg på benken ute på verandaen, bommer med rompa og slår bakhodet i bordkanten på vei ned... Så nå for å trøste litt har vi lakkert neglene og så litt barneTV før middag..
Uff nei stakars da :( det var skikkelig uheldig å det .

Sjekket igjen, var ikke 250 men 330 poster sidenår jeg sist var innom ^-^ skravles godt ser jeg :) er endelig på vei hjem

Alltid rart å dra på jobb dagen etter å ha avspasert - mandagsfølelse på en onsdag :P

Ellers ringte sykehuset - skal inn til ul på fredag; glukosetesten hadde de derimot ikke hørt noe om :O må høre med fastlegen..
Ok :o
Følte ikke det var skravlet så mye i dag jeg men det er det jo da :D så gøy :D

Denne fredagen? Spennende :)

Men testen skal vell taes på legekontoret? :) det gjorde hvertfall jeg når jeg tok den for 9 år siden :o
Åh grøss det var fælt å skrive :o 9år !!

*følersegplutseligveldiggammel*

Pølsegratengen i ovnen, ungene foran TV et kvarters tid. Snuppa er så uheldig for tida :( En mor som hentet samtidig som meg så ikke H som stod foran døra og åpnet den slik at snuppa fikk den rett på munnen.. Så kom hun hjem og skulle sette seg på benken ute på verandaen, bommer med rompa og slår bakhodet i bordkanten på vei ned... Så nå for å trøste litt har vi lakkert neglene og så litt barneTV før middag..

Uff nei stakar! Virkelig vært uheldig i dag hun da! :o

Åh nei :o det var dagens :p tok på meg nattasen etter middag for tenkte p legge meg på sofaen å sløve å lese.. Å vips der var det en far på døren :p som jeg da ikke har møtt før :p haha
Tuppe mor hadde vert innom å glemt ett panne bånd :p
Så i nattasbukser med panda å en knall rosa altforstor tskjorte hilste jeg på han :o :p haha

Hehe jaja er det så farlig :D

Jeg er stappet :o

Å jeg som føler jeg spiser så vanvittig mye.. Å lurer på hvorfor jeg spiser så ofte som jeg gjør? Vell her er min porsjon:

ImageUploadedByBV Forum1441815095.607402.jpg

Suffleen er en toppet ss :o

Er ikke plass til mye per måltid :o

Fått begge nattasene jeg bestilte nå..
Å begge passer bedre på 8 åringen :p hehe de er i det største laget med han er fornøyd han :p håper de krymper litt i vask :p

ImageUploadedByBV Forum1441815474.967228.jpg

ImageUploadedByBV Forum1441815482.101661.jpg

Sykt kjipt for de var så søte :p haha

Ok :o
Følte ikke det var skravlet så mye i dag jeg men det er det jo da :D så gøy :D

Denne fredagen? Spennende :)

Men testen skal vell taes på legekontoret? :) det gjorde hvertfall jeg når jeg tok den for 9 år siden :o
Åh grøss det var fælt å skrive :o 9år !!

*følersegplutseligveldiggammel*
Sykehuset gjorde det kun tirsdager, men ja mener det kan gjøres på legekontoret :)

Ajaj, ja det går fort. Niesen min blir 9 om noen dager :P husker fremdeles når hun var 2 og kosete

Hjelpes meg så aktive de er blitt inne på generel :)
Kommer nye tråder hele tiden :p men mangen av de er de samme så blir litt kjedelig likevel :p

Back
Topp