Skravletråd

Fikk en hyggelig telefon her i sted. Helsesøster på skolen har hatt sjekk på eldste i dag og han har heldigvis tatt igjen vekstkurven sin (høyde). Han hadde flatet ut da vi var hos skolelege i våres. Han er en liten lettvekter (slekter på særlig meg der), og legger lite på seg. Så hun skal (siden jeg er bekymret) veie og måle han i november/desember også. Greit å følge med. Han har ikke lagt på seg siden lenge før sommeren, heller gått ned 200gram. Men er veldig letta at han har vokst i lengden da :)
Så godt p høre da :)

Åja:) her er de bare 6 på hans avdeling:P og bare gutter. Hehe. Men de er mye med den minste avdelingen på morgen og ettermiddag da:)

6 var jo ikke så mye nei :D her er de 1-5 år på en avd (er ikke fler, kun en på huset)

Pølsegratengen i ovnen, ungene foran TV et kvarters tid. Snuppa er så uheldig for tida :( En mor som hentet samtidig som meg så ikke H som stod foran døra og åpnet den slik at snuppa fikk den rett på munnen.. Så kom hun hjem og skulle sette seg på benken ute på verandaen, bommer med rompa og slår bakhodet i bordkanten på vei ned... Så nå for å trøste litt har vi lakkert neglene og så litt barneTV før middag..

Back
Topp