Sen fra Kiwi?skal jeg gidde å hente pakke i dag da tro? hmmmmm! lurer fælt på hvor stor den er. har liksom nok å drasse på egentlig på vei hjem når jeg har henteter vinterdress til lillegutt
![]()
Den er ikke så veldig stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sen fra Kiwi?skal jeg gidde å hente pakke i dag da tro? hmmmmm! lurer fælt på hvor stor den er. har liksom nok å drasse på egentlig på vei hjem når jeg har henteter vinterdress til lillegutt
![]()
Jeg håper detDen ser jeg. Håper det går i barnas favør alt da![]()
Det er godt vondt som min sierFikk massasje jeg og, ikke videre godt der og da, men godt etterpå. Hun er og manuellterapeut, så knakk opp nakken min. Kanskje jeg slipper ttrykket i hodet fremover nå da.
Åh det er så kjedeligSto å lagde mat og alt som gjensto var å skjære opp kjøttpuddingen til pytt i panne. Åpna opp og så mugghadde heldigvis en til i fryseren, men den er jo tæla
![]()
Hehehe du er herligHar jo falt helt ned til 23 plass! Nei og nei! Nå må vel jeg og henge i da![]()
Så godt p høre daFikk en hyggelig telefon her i sted. Helsesøster på skolen har hatt sjekk på eldste i dag og han har heldigvis tatt igjen vekstkurven sin (høyde). Han hadde flatet ut da vi var hos skolelege i våres. Han er en liten lettvekter (slekter på særlig meg der), og legger lite på seg. Så hun skal (siden jeg er bekymret) veie og måle han i november/desember også. Greit å følge med. Han har ikke lagt på seg siden lenge før sommeren, heller gått ned 200gram. Men er veldig letta at han har vokst i lengden da![]()
Litt dumt det da. Jaja, det går jo alltid greitbare syns det er dumt de ikke kan tilrettelegge. Hvor mange barn er det på avdelingen?
![]()
Litt dumt det da. Jaja, det går jo alltid greitbare syns det er dumt de ikke kan tilrettelegge. Hvor mange barn er det på avdelingen?
![]()
Sen fra Kiwi?
Den er ikke så veldig stor![]()
Så utrolig teit! At det går anJeg håper det![]()
Men fikk svar fra skolen nå. De er pliktet til å gi han informasjon. Så lenge det ikke foreligger dokumentasjon på noe annet
Ha skikkelig ogÅh det er så kjedelig![]()
Åja16 ja men er ikke full gruppe tror egentlig de er 9 barn eller noe!
Åjaher er de bare 6 på hans avdeling
og bare gutter. Hehe. Men de er mye med den minste avdelingen på morgen og ettermiddag da
![]()
Åjaher er de bare 6 på hans avdeling
og bare gutter. Hehe. Men de er mye med den minste avdelingen på morgen og ettermiddag da
![]()
Huff, da så... Men utrolig teit uansett, og frustrerende for deg...Jeg håper det
Men fikk svar fra skolen nå. De er pliktet til å gi han informasjon. Så lenge det ikke foreligger dokumentasjon på noe annet
Hadde vært godt å sluppet det ja..Det er godt vondt som min sier
Håper du slipper det nå dafor det er ikke noe godt :/
Hehehe du er herlig![]()
Ja det er litt barnslig men vi gjør det jammen alle sammen![]()
![]()
(Henger bare 250 poster bak, men... Ja - har vært sånn de siste ukene)sorry meg...men flere som sliter med løs mage??