Så dumt! Kan de ikke gi han mat tidligere bare? Her tror jeg de prøver å tilrettelegge for hvert barn.
Har spurt om det flere ganger, men virker ikke som det er så lett..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt! Kan de ikke gi han mat tidligere bare? Her tror jeg de prøver å tilrettelegge for hvert barn.
Ca tre/halv fireda leverer jeg ca halv ni. Kommer an på hvor sliten jeg er, og litt sånt. Ofte når jeg kommer kl tre så må jeg vente for da spiser de frukt
så er like greit å vente litt egentlig. Du da?
Litt dumt det da. Jaja, det går jo alltid greitHar spurt om det flere ganger, men virker ikke som det er så lett..Jaja, går jo greit altså
![]()
Åjahenter i bhg ca kvart på 3 og på sfo litt over 3Ikke helt sikker på når de blir levert egentlig, sambo leverer på vei til jobb
Tipper eldste er på sfo 8 han er i bhg ca 8.15
![]()
Har ikke henta posten endaFått noe gøy i posten i dag? Her var det ikke mye, "invitasjon" til dugnad, en reklame og et ark med sånne midlertidige tatoveringer![]()
Har ikke laget det så mye før, men tenkte tomatsaus i dagDet er godtBruker du hvit saus eller tomatsaus?
Den ser jeg. Håper det går i barnas favør alt daJa det er mot barna...
Det er en evig kamp å det er ikke bare bare nei
Så på den måten så gleder jeg meg enormt til de er store nok til å beskytte seg selv![]()
Syns det er et ok tidspunkt på en helgedag for en på 6. Her skal vi invitere 16.30-18.30 på en torsdag, fordi han har bursdag midt i høstferien og det kan være mange som ikke kan da.Når syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best![]()
Fikk massasje jeg og, ikke videre godt der og da, men godt etterpå. Hun er og manuellterapeut, så knakk opp nakken min. Kanskje jeg slipper ttrykket i hodet fremover nå da.Hehe ja her går det for seg
Lykke til hos fysio
Nettopp vert der selvså deilig å bli massert
![]()
Pakke fra bestevenninna mi til meg! Deilig ullskjerf og en lakrisstang <3 Hun er verdens beste altså!Fått noe gøy i posten i dag? Her var det ikke mye, "invitasjon" til dugnad, en reklame og et ark med sånne midlertidige tatoveringer![]()