Skravletråd

Ca tre/halv fire:) da leverer jeg ca halv ni. Kommer an på hvor sliten jeg er, og litt sånt. Ofte når jeg kommer kl tre så må jeg vente for da spiser de frukt:p så er like greit å vente litt egentlig. Du da?

henter i bhg ca kvart på 3 og på sfo litt over 3 :) Ikke helt sikker på når de blir levert egentlig, sambo leverer på vei til jobb :P Tipper eldste er på sfo 8 han er i bhg ca 8.15 :)

skal jeg gidde å hente pakke i dag da tro? hmmmmm! lurer fælt på hvor stor den er. har liksom nok å drasse på egentlig på vei hjem når jeg har hentet :P er vinterdress til lillegutt :)

Fått noe gøy i posten i dag? Her var det ikke mye, "invitasjon" til dugnad, en reklame og et ark med sånne midlertidige tatoveringer :)

Fått noe gøy i posten i dag? Her var det ikke mye, "invitasjon" til dugnad, en reklame og et ark med sånne midlertidige tatoveringer :)
Har ikke henta posten enda:P men kom jo en ammebh på døra da:D da pleier han egentlig ta med resten av posten og, men glemte det sikkert:)

Sto å lagde mat og alt som gjensto var å skjære opp kjøttpuddingen til pytt i panne. Åpna opp og så mugg:( hadde heldigvis en til i fryseren, men den er jo tæla:P

Når syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv :)
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best :)
Syns det er et ok tidspunkt på en helgedag for en på 6. Her skal vi invitere 16.30-18.30 på en torsdag, fordi han har bursdag midt i høstferien og det kan være mange som ikke kan da.

Hehe ja her går det for seg :D

Lykke til hos fysio :D
Nettopp vert der selv :) så deilig å bli massert :)
Fikk massasje jeg og, ikke videre godt der og da, men godt etterpå. Hun er og manuellterapeut, så knakk opp nakken min. Kanskje jeg slipper ttrykket i hodet fremover nå da.

Pakke fra bestevenninna mi til meg! Deilig ullskjerf og en lakrisstang <3 Hun er verdens beste altså! :) Så fikk eldste to bursdagsinvitasjoner... Det er til to jenter i klassen og nå kjenner jeg den dårlige samvittigheten komme.. Vi inviterer bare gutta i år.... Så kjipt når de inviterer han!

Da skal grønnsaker kuttes og pasta kokes før jeg stikker til skolen/barnehagen på henterunde :)

Og kjøkkenet ryddes... Stinker eddik der inne for har fått bananfluer så har laget sånn eddik-felle.. Effektivt men stinker!

Har jo falt helt ned til 23 plass! Nei og nei! Nå må vel jeg og henge i da :)

Fikk en hyggelig telefon her i sted. Helsesøster på skolen har hatt sjekk på eldste i dag og han har heldigvis tatt igjen vekstkurven sin (høyde). Han hadde flatet ut da vi var hos skolelege i våres. Han er en liten lettvekter (slekter på særlig meg der), og legger lite på seg. Så hun skal (siden jeg er bekymret) veie og måle han i november/desember også. Greit å følge med. Han har ikke lagt på seg siden lenge før sommeren, heller gått ned 200gram. Men er veldig letta at han har vokst i lengden da :)

Back
Topp