Du kan prøve det jeg lagde i gårHåper de er ute i bhg oglurer på hva jeg skal lage til middag, frister med noe lettvint så vi kan ut ut ut
![]()
De er nok det i dette været
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan prøve det jeg lagde i gårHåper de er ute i bhg oglurer på hva jeg skal lage til middag, frister med noe lettvint så vi kan ut ut ut
![]()
Jo men du gjorde da mye i gårJeg har sannelig ikke gjort mye fornuftig i daghaha.. ryddet ut av oppvaskmaskin.. that's it
![]()
Ja skjønner det veldig godt.Nei ikke sant og det er jo så stas med bursdag så han skal jo så klart få gåHadde bare foretrukket en annen dag/tidspunkt
![]()
Det har jeg drøyd i hele dag, så må snartJeg har sannelig ikke gjort mye fornuftig i daghaha.. ryddet ut av oppvaskmaskin.. that's it
![]()
Jo men du gjorde da mye i gårså det burde jo være greit
![]()
Det har jeg drøyd i hele dag, så må snart![]()
Kjedelig når de ikke følger det man har sagt. Rutiner er viktige, så jeg er ganske streng med de vanligvis. Bare det at mannen og alle andre ikke er det ofteHåper jeg min er ogog at han er våken nå
får ikke sove lenger enn til halv 2 hehe.. men i går hadde han sovet til kvart på 2 så jeg på skjema
![]()
Ja skal ikke gjøre veldig mye iallfalluffdada holder det vel for i dag i alle fall
![]()
Jaa, frem til jeg henter guttungenÅ nå kan du hvertfall slappe av med god samvittighet![]()
Ja, men gidder ikke bort å handleDu kan prøve det jeg lagde i går![]()
gikk super kjapt
![]()
De er nok det i dette væretnoe annet ville vert rart
Kjedelig når de ikke følger det man har sagt. Rutiner er viktige, så jeg er ganske streng med de vanligvis. Bare det at mannen og alle andre ikke er det ofteirriterende
![]()
Ja skal ikke gjøre veldig mye iallfalllurer på hva jeg og guttungen skal finne på i dag...
Jamen så går det jo egentlig såå fort og
![]()
Ikke bare kansjeja kanskje![]()
Men det er jo å veldig godt daJa, men gidder ikke bort å handlehehe. Tror jeg lager en slags pytt i panne jeg
![]()
Så dumt! Kan de ikke gi han mat tidligere bare? Her tror jeg de prøver å tilrettelegge for hvert barn.Ja det skjønner jeg er irriterende!!
Egentlig ønsker vi at de legger han tidligere og at han får sove max 2,5 t men de spiser så sent og legger han etter det så han sovner en time minst senere enn hjemme så da må han gjerne vekkes. Hele greia er litt teit for da er han kjempetrøtt på formiddagen siden de legger han så sent og ikke trøtt nok når han skal legge seg på kvelden.![]()
Ca tre/halv firenår pleier du å hente?
Veldig tiltakja egentlig, bare så tiltak å sette i gang![]()
Ja, håper jeg har litt å ha oppi bareMen det er jo å veldig godt da![]()