Skravletråd

Håper jeg min er og :D og at han er våken nå :P får ikke sove lenger enn til halv 2 hehe.. men i går hadde han sovet til kvart på 2 så jeg på skjema :P
Kjedelig når de ikke følger det man har sagt. Rutiner er viktige, så jeg er ganske streng med de vanligvis. Bare det at mannen og alle andre ikke er det ofte:P irriterende:P

Kjedelig når de ikke følger det man har sagt. Rutiner er viktige, så jeg er ganske streng med de vanligvis. Bare det at mannen og alle andre ikke er det ofte:p irriterende:p

Ja det skjønner jeg er irriterende!!

Egentlig ønsker vi at de legger han tidligere og at han får sove max 2,5 t men de spiser så sent og legger han etter det så han sovner en time minst senere enn hjemme så da må han gjerne vekkes. Hele greia er litt teit for da er han kjempetrøtt på formiddagen siden de legger han så sent og ikke trøtt nok når han skal legge seg på kvelden. :P

Ja det skjønner jeg er irriterende!!

Egentlig ønsker vi at de legger han tidligere og at han får sove max 2,5 t men de spiser så sent og legger han etter det så han sovner en time minst senere enn hjemme så da må han gjerne vekkes. Hele greia er litt teit for da er han kjempetrøtt på formiddagen siden de legger han så sent og ikke trøtt nok når han skal legge seg på kvelden. :P
Så dumt! Kan de ikke gi han mat tidligere bare? Her tror jeg de prøver å tilrettelegge for hvert barn.

Back
Topp