Det skulle jo heller ha vert i sommer daHehe det er bradet var rett og slett utrolig fint ute nå! Streikende sol og ikke et vindpust
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle jo heller ha vert i sommer daHehe det er bradet var rett og slett utrolig fint ute nå! Streikende sol og ikke et vindpust
![]()
Jaaaa, det kommer for sentDet skulle jo heller ha vert i sommer da![]()
Jeg liker best lørdagerNår syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv![]()
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best![]()
Det er veldig godttenkte lage kyllingnuggets og pommes fritesikke verdens sunneste, men er jo godt da
![]()
Helt sant detJa enig og siden det er ren filet inni er det jo ikke like usunt heller!
Tok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt ute. Ble ett skikkelig røsk i jordbærplantene mine også. Det var virkelig på tidevar så mye stiklinger som jeg ikke har tatt tidligere, så de hadde begynt å gro seg fast i jord og plen og overalt
men nå er det gjort, og det er blitt fine planter på utsiden her
![]()
Så deilig med det som er gjort daTok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt ute. Ble ett skikkelig røsk i jordbærplantene mine også. Det var virkelig på tidevar så mye stiklinger som jeg ikke har tatt tidligere, så de hadde begynt å gro seg fast i jord og plen og overalt
men nå er det gjort, og det er blitt fine planter på utsiden her
![]()
Jeg liker best lørdagerå har alltid selskap for mine fra 12-2 .
Men ja det er mange som bruker ukedagene å. Er litt dumt det for er så mangel som har fritidsaktiviteter de går på å generelt travle uker :/
Å mi legger seg å 7![]()
Så absoluttJaaaa, det kommer for sent![]()
![]()
Er enig i at helger er best, og jeg er også mest glad i søndag, for da er alt annet stengtNår syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv![]()
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best![]()
Syntes detJa lørdager er også veldig greit![]()
Ja, greit å få gjortSå flink du har vært da![]()
KjempeSå deilig med det som er gjort da![]()
![]()
Håper de er ute i bhg ogSå absoluttmen heldigvis er ungene ute å nyter det nå
![]()
Er enig i at helger er best, og jeg er også mest glad i søndag, for da er alt annet stengthar funnet ut at kl to er passe tid å starte her, for det er etter dagsovingen, og da har vi god tid før legging
Vi skal og i bursdag på fredag kl fem, og syns det er en upraktisk tid da guttungen egentlig legger seg kl sju, og det er en times kjøring en vei:-/ men er liksom ikke noe vi får gjort noe med.
Håper de er ute i bhg oglurer på hva jeg skal lage til middag, frister med noe lettvint så vi kan ut ut ut
![]()
Ja, greit å få gjortmen kjenner det skikkelig i ryggen nå
![]()
Å nå kan du hvertfall slappe av med god samvittighetKjempe![]()