Skravletråd

Tok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt ute. Ble ett skikkelig røsk i jordbærplantene mine også. Det var virkelig på tide:o var så mye stiklinger som jeg ikke har tatt tidligere, så de hadde begynt å gro seg fast i jord og plen og overalt:P men nå er det gjort, og det er blitt fine planter på utsiden her:D

Når syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv :)
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best :)
Jeg liker best lørdager :) å har alltid selskap for mine fra 12-2 .
Men ja det er mange som bruker ukedagene å. Er litt dumt det for er så mangel som har fritidsaktiviteter de går på å generelt travle uker :/

Å mi legger seg å 7 :p

Tok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt ute. Ble ett skikkelig røsk i jordbærplantene mine også. Det var virkelig på tide:eek: var så mye stiklinger som jeg ikke har tatt tidligere, så de hadde begynt å gro seg fast i jord og plen og overalt:p men nå er det gjort, og det er blitt fine planter på utsiden her:D

Så flink du har vært da :D

Tok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt ute. Ble ett skikkelig røsk i jordbærplantene mine også. Det var virkelig på tide:o var så mye stiklinger som jeg ikke har tatt tidligere, så de hadde begynt å gro seg fast i jord og plen og overalt:P men nå er det gjort, og det er blitt fine planter på utsiden her:D
Så deilig med det som er gjort da :D :D

Jeg liker best lørdager :) å har alltid selskap for mine fra 12-2 .
Men ja det er mange som bruker ukedagene å. Er litt dumt det for er så mangel som har fritidsaktiviteter de går på å generelt travle uker :/

Å mi legger seg å 7 :p

Ja lørdager er også veldig greit :)

Når syns dere det er best å bli invitert i barnebursdag? Storebror har blitt invitert i bursdag fredag kveld fra 17-19. Jeg syns det var veldig merkelig tidspunkt.. fredag kveld og her legger han seg jo som regel rundt kvart på 7. Tenker mange har planer fredag kveld også. Men han skal selvsagt få gå altså, det går nok helt fint, men hadde ikke invitert da selv :)
Har tidligere kun blitt invitert på lørdager og søndager, men klar over at hverdager også er vanlig. Selv syns jeg søndag er best :)
Er enig i at helger er best, og jeg er også mest glad i søndag, for da er alt annet stengt:P har funnet ut at kl to er passe tid å starte her, for det er etter dagsovingen, og da har vi god tid før legging:)
Vi skal og i bursdag på fredag kl fem, og syns det er en upraktisk tid da guttungen egentlig legger seg kl sju, og det er en times kjøring en vei:-/ men er liksom ikke noe vi får gjort noe med.

Er enig i at helger er best, og jeg er også mest glad i søndag, for da er alt annet stengt:p har funnet ut at kl to er passe tid å starte her, for det er etter dagsovingen, og da har vi god tid før legging:)
Vi skal og i bursdag på fredag kl fem, og syns det er en upraktisk tid da guttungen egentlig legger seg kl sju, og det er en times kjøring en vei:-/ men er liksom ikke noe vi får gjort noe med.

Nei ikke sant og det er jo så stas med bursdag så han skal jo så klart få gå :) Hadde bare foretrukket en annen dag/tidspunkt :P

Jeg har sannelig ikke gjort mye fornuftig i dag :P haha.. ryddet ut av oppvaskmaskin.. that's it :P

Håper de er ute i bhg og:D lurer på hva jeg skal lage til middag, frister med noe lettvint så vi kan ut ut ut:D

Håper jeg min er og :D og at han er våken nå :P får ikke sove lenger enn til halv 2 hehe.. men i går hadde han sovet til kvart på 2 så jeg på skjema :P

Back
Topp