Ja det er muligSynes ikke at det er slemt eller at språkbruken er ille - hadde nok blitt temmelig forbanna selv! Synes ikke det er greit - gjorde det vel sikkert litt på trass han da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er muligSynes ikke at det er slemt eller at språkbruken er ille - hadde nok blitt temmelig forbanna selv! Synes ikke det er greit - gjorde det vel sikkert litt på trass han da?
Han har null samvær med de per i dagHar han samvær med barna da? For hvis han ikke har det skal vel han ikke ha noe mail fra skolen om møte?
Sympatitanker sendes herifra!
Nei heldigvis ikke
Har nå sendt Mail til begge lærerne å forklart litt mer å jeg sa å at jeg pga dette ikke orker å komme på noe møte på torsdag i tilfelle han stiller der å.
Jeg skal å ta en skikkelig telefon til rektor i morgen for dette er ikke ok![]()
Takk <3Håper de skjønner og tar det alvorlig!
Sender deg en stor klem<3
Ja, helt klart.Takk <3
Ja det håper jeg å for det er alvorlig![]()
Ja er ofte det. Skjønner jo de blir slitne i de små kroppene sine etter en lang dagSer det samme her faktisk. Hvis det er mye frem og tilbake og "trass" så er de ofte veldig trøtte.
Ånei så dumtSorry språk bruken men faen!!
Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av![]()
Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg myelæreren har sendt ut Mail om møte
![]()
Han kommer aldri til å forstå detÅnei så dumtat ikke han kan holde seg unna og forstå at de har det bedre uten han
![]()
Synes ikke det er stykt av deg jeg, skjønner at du føler det slikSorry språk bruken men faen!!
Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av![]()
Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg myelæreren har sendt ut Mail om møte
![]()
Huff, kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegneHan kommer aldri til å forstå detdet er vell det som er det verste. Han sjønner ikke at det han har gjort er galt
Ja hjelpe meg. Jeg er helt ferdig.Ja er ofte det. Skjønner jo de blir slitne i de små kroppene sine etter en lang dagmen det blir jammen gravidkroppen og
hehehe
Så veldig godt utDinner, i Oslomannen har hatt lyst å prøve lenge nå - så bestilte bord mtp bursdagen hans sist uke.
Det er frityrstekt banan, med eple- og argurksorbet - og mango/bær.
Var egentlig mett, men fant plass til det uansett![]()
Jeg ogJa hjelpe meg. Jeg er helt ferdig.![]()
hehe. ja. Blir tidlig senga herJeg og![]()
Hehe ja. Det er detKikka på slutten av brille. Det er virkelig morsomt altså!!![]()
Men da har han vel heller ingen juridisk rett til mail om foreldremøter? Dette må du ta opp med skolen med en gang. Har vært ut for en ikke helt ulik situasjon som lærer, hvor far møtte opp i friminutt. Skikkelig ugreit altså!Han har null samvær med de per i dag![]()
Ja nå manna jeg meg opp til å finne meg litt mathehe. ja. Blir tidlig senga her
Kikka mye på det før, men nå har jeg liksom glemt det bort.Hehe ja. Det er det![]()
<3Synes ikke det er stykt av deg jeg, skjønner at du føler det slik
Språk bruken din er helt ok
Klem