Skravletråd

Sitter på badet å venter på guttungen som nekter å opp av badekaret. Jeg har tømt det ut så nå bare surrer han oppi der:P har mista retten på å se barnetv i kveld, men det brydde han seg foreløpig ikke om:P nå er han vel snart lufttørka til og med. Hehe

Sitter på badet å venter på guttungen som nekter å opp av badekaret. Jeg har tømt det ut så nå bare surrer han oppi der:p har mista retten på å se barnetv i kveld, men det brydde han seg foreløpig ikke om:p nå er han vel snart lufttørka til og med. Hehe
Hahah ser det for meg:P

Var veldig bra opplegg og kjekt, men mye var for organisert for guttungen. Kan jo tro man får han til å sitte i ro så lenge:P
Han likte å denge lås på trommene og spille på tamburin.

Likte enda bedre kveldsmat og alle lekene som ble tatt frem etterpå:P
Og fridansen var poppis:P

Snakk om desperat mamma. Har sendt mld til alle vi kjenner som bor andre plasser enn Bergen at om de finner noe sko som ligner de guttungen har med ole brumm så må de kjøpe de !:hilarious::hilarious:

ikke peppes, men godt for det...

1390334_449389935172517_1521349056_n.jpg

Hahah ser det for meg:P
Hehe måtte til slutt løfte han ut derfra:P og da var det egentlig litt greit og. Men så skulle han ikke ha på bleie, og så surra han bare når han skulle spise:P så til slutt måtte jeg bare si at NÅ er du ferdig. Men så ville han ikke pusse tenner, og når vi satte oss så ville han jo se på barnetv. Hehe. Så ble vi enige om at jeg skulle synge, kom bare halvveis i sangene før han stoppa meg. Haha. Men fikk en gooood lang kos før jeg la han ned og han sovna tvert, så var nok trøtt<3

Hehe måtte til slutt løfte han ut derfra:p og da var det egentlig litt greit og. Men så skulle han ikke ha på bleie, og så surra han bare når han skulle spise:p så til slutt måtte jeg bare si at NÅ er du ferdig. Men så ville han ikke pusse tenner, og når vi satte oss så ville han jo se på barnetv. Hehe. Så ble vi enige om at jeg skulle synge, kom bare halvveis i sangene før han stoppa meg. Haha. Men fikk en gooood lang kos før jeg la han ned og han sovna tvert, så var nok trøtt<3

Ser det samme her faktisk. Hvis det er mye frem og tilbake og "trass" så er de ofte veldig trøtte.

Første gyn jeg var hos var ei ho:) å ho var fantastisk. Så var det fastlegen som har vært en mann og ei dame, begge like ille. På sykehuset har jeg bare hatt damer og det har variert veldig I hvordan de har vært. Når jeg skal til vanlig gyn er det en mann, en legen henviser meg til, han er rar men helt ok der.

Da er det ennå viktigere at det blir tatt rolig de første gangene.

Klem:)
Ja det er så p har heldigvis ikke opplevd noe vond undersøkelse ( annet enn i fødsel)
Håper du slipper mer av de :)

Klem

Sorry språk bruken men faen!!

Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av :(

Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg mye :( læreren har sendt ut Mail om møte :(

Back
Topp