Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker ikke sånnHaha nei![]()
Sorry språk bruken men faen!!
Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av
Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg myelæreren har sendt ut Mail om møte
![]()
Du har jo ikke hastverkSikkert ikke dumt med et slikt system.
Han blir 2år den 22okt![]()
Håper jeg og!Håper det blir endret på igjen ja![]()
Synes ikke at det er slemt eller at språkbruken er ille - hadde nok blitt temmelig forbanna selv! Synes ikke det er greit - gjorde det vel sikkert litt på trass han da?Sorry språk bruken men faen!!
Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av![]()
Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg myelæreren har sendt ut Mail om møte
![]()
Oh det så flott ut. Hvor var dere?Sånn da er vi på vei hjem. Kost oss masse på restaurant med fantastisk mat, og avsluttet med dette![]()
NeidaDu har jo ikke hastverkVanligst rundt tre, og ofte senere for gutter
![]()
Nei, ikke uenig, hun har ikke sett punktene. Det her er andre punkter som vi foreldrekontaktene har satt opp. Og denne moren ringte for hun ville at vi foreldrekontaktene skulle ta opp dette med lekser og lesing etc på foreldremøtet på vegne av henne/flere.Hun var uenig med noe du skrev? Eller misforstod jeg?
Syns det er fryktelig rart hvis ikkeHåper jeg og!
Dinner, i OsloOh det så flott ut. Hvor var dere?Hva er det som er innbakt
?
Aha da er jeg medNei, ikke uenig, hun har ikke sett punktene. Det her er andre punkter som vi foreldrekontaktene har satt opp. Og denne moren ringte for hun ville at vi foreldrekontaktene skulle ta opp dette med lekser og lesing etc på foreldremøtet på vegne av henne/flere.
Okei, kanskje ta turen engang.Dinner, i Oslomannen har hatt lyst å prøve lenge nå - så bestilte bord mtp bursdagen hans sist uke.
Det er frityrstekt banan, med eple- og argurksorbet - og mango/bær.
Var egentlig mett, men fant plass til det uansett![]()
Har to venninner som begge er tøybleiefrelste, men det fungerte ikke på eldste. Prøvde da han var bitteliten, men tissa gjennom og for å få nok absorbasjon måtte jeg ha masse lag, så han så jo bare helt corny ut med den bowlingkula av en bleierompe. Men jeg skulle vel ha holdt ut, syns ideen er god!Man gjør jo hva man har lyst og orkerjeg har brukt på begge guttene mine og skal bruke på jenta, men har brukt papir i barnehagen
Vi syns det er veldig enkelt og greit med tøybleier, bruker bambuspapir i sånn at vi slenger bæsjen i do, så slipper vi lukt ogsåhar aldri lekkasjer heller så veldig fornøyd
![]()
Vanlig avdeling eller ABC? Jeg fødte på ABC og var superfornøyd!Min første kom også på Ullevål![]()
Har han samvær med barna da? For hvis han ikke har det skal vel han ikke ha noe mail fra skolen om møte?Sorry språk bruken men faen!!
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av
![]()
Foreløpig ja, men er mange møter da. En gang i måneden! Min ungdomsskole har to ganger i halvåretAha da er jeg medGreit være foreldrekontakt syns du
?
Da blir det mye.Foreløpig ja, men er mange møter da. En gang i måneden! Min ungdomsskole har to ganger i halvåret![]()
Nei heldigvis ikkeNei , seriøst???!!![]()
Var ungene der?