Skravletråd

Sånn da er vi på vei hjem. Kost oss masse på restaurant med fantastisk mat, og avsluttet med dette :P

Vedlegg

• 1441736824520.jpg
    1441736824520.jpg
    55,4 KB · Visninger: 8
Sorry språk bruken men faen!!

Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..
I 2 timer satt jeg der med den eneste personen i verden jeg ønsker livet av :(

Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg mye :( læreren har sendt ut Mail om møte :(

Nei , seriøst???!!:(:(
Var ungene der?

Her fjør jeg alt jeg kan for å skjerme barna å så møter den dritten av en såkalt pappa opp på møte Idag.. Snakker seg inn blandt lærere å foreldre..

Dere syntes siklert det er slemt men søren det kosta meg mye :( læreren har sendt ut Mail om møte :(
Synes ikke at det er slemt eller at språkbruken er ille - hadde nok blitt temmelig forbanna selv! Synes ikke det er greit - gjorde det vel sikkert litt på trass han da?

Hun var uenig med noe du skrev? Eller misforstod jeg:)?
Nei, ikke uenig, hun har ikke sett punktene. Det her er andre punkter som vi foreldrekontaktene har satt opp. Og denne moren ringte for hun ville at vi foreldrekontaktene skulle ta opp dette med lekser og lesing etc på foreldremøtet på vegne av henne/flere.

Oh det så flott ut. Hvor var dere?:) Hva er det som er innbakt:)?
Dinner, i Oslo :) mannen har hatt lyst å prøve lenge nå - så bestilte bord mtp bursdagen hans sist uke.

Det er frityrstekt banan, med eple- og argurksorbet - og mango/bær.

Var egentlig mett, men fant plass til det uansett ;)

Nei, ikke uenig, hun har ikke sett punktene. Det her er andre punkter som vi foreldrekontaktene har satt opp. Og denne moren ringte for hun ville at vi foreldrekontaktene skulle ta opp dette med lekser og lesing etc på foreldremøtet på vegne av henne/flere.
Aha da er jeg med:) Greit være foreldrekontakt syns du:)?

Dinner, i Oslo :) mannen har hatt lyst å prøve lenge nå - så bestilte bord mtp bursdagen hans sist uke.

Det er frityrstekt banan, med eple- og argurksorbet - og mango/bær.

Var egentlig mett, men fant plass til det uansett ;)
Okei, kanskje ta turen engang.
Så dyrt og flott ut;)

Har vi ikke en egen dessertmage da:D?

Man gjør jo hva man har lyst og orker :) jeg har brukt på begge guttene mine og skal bruke på jenta, men har brukt papir i barnehagen :)
Vi syns det er veldig enkelt og greit med tøybleier, bruker bambuspapir i sånn at vi slenger bæsjen i do, så slipper vi lukt også :) har aldri lekkasjer heller så veldig fornøyd :)
Har to venninner som begge er tøybleiefrelste, men det fungerte ikke på eldste. Prøvde da han var bitteliten, men tissa gjennom og for å få nok absorbasjon måtte jeg ha masse lag, så han så jo bare helt corny ut med den bowlingkula av en bleierompe. Men jeg skulle vel ha holdt ut, syns ideen er god!

Har han samvær med barna da? For hvis han ikke har det skal vel han ikke ha noe mail fra skolen om møte?

Sympatitanker sendes herifra!

Hjemme etter teatergruppe med eldste :) Han liker det, å da blir det den aktiviteten frem til jul i allefall :)

Nei , seriøst???!!:(:(
Var ungene der?
Nei heldigvis ikke :(

Har nå sendt Mail til begge lærerne å forklart litt mer å jeg sa å at jeg pga dette ikke orker å komme på noe møte på torsdag i tilfelle han stiller der å.

Jeg skal å ta en skikkelig telefon til rektor i morgen for dette er ikke ok :(

Back
Topp