Er enig med deg derNei er derfor jeg faktisk foretrekker menn, mannlige gyn. De oppleves litt mer forsiktige etter min mening.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enig med deg derNei er derfor jeg faktisk foretrekker menn, mannlige gyn. De oppleves litt mer forsiktige etter min mening.
Hehe jaFår håpe det er rolig der når vi skal![]()
Ikke santHeheh ja. kommer for fullt nå når du får en liten en![]()
Hehe jaLitt I overkant, jamen må jo benytte den ene dagen jeg ikke jobber
![]()
Hehe ja. Det er sånn det er er . Ikke lett å forstå seg påIkke sant
Men det er ikke bare bare å forstå hellerfor ett minutt vill de en ting å i neste vill de noe helt annet
![]()
Har samme oppfatning selv.. Utenom legen jeg hadde da jeg var i tenårene. Hun var forsiktig. Men hun viste å om bakgrunnen min (overgrep) så hun var veldig forsiktigNei er derfor jeg faktisk foretrekker menn, mannlige gyn. De oppleves litt mer forsiktige etter min mening.
Åh den så jammen god ut
NeiHehe ja. Det er sånn det er er . Ikke lett å forstå seg på![]()
Ja, den skal visst være det.Åh den så jammen god ut![]()
haha ja. det kan du siNei
Noen ganger lurer jeg på hvem av oss som er "gravid" haha
da skal vi noe kjekkere. KnøttesangÅh blæ nå er det å gjøre seg klar til foreldre møte![]()
Hehehe det må være en liten fordel daJa, den skal visst være det.Jeg har aldri smakt den selv...
Kan jo kun spise en brøkdel av kakene jeg faktisk baker selv.Gjerne greit ...ellers hadde det vært mer enn 10kg opp hehe
Kos dere masseda skal vi noe kjekkere. Knøttesang![]()
![]()
Det hadde vi lyst til med første men kom aldri igang.. Nå orker vi ikke, men fortsatt så "stikker" det litt, for syns det virker så mye bedre!
DrammenHar født der en gang før og første kom på Ullevål
![]()
Første gyn jeg var hos var ei hoHar samme oppfatning selv.. Utenom legen jeg hadde da jeg var i tenårene. Hun var forsiktig. Men hun viste å om bakgrunnen min (overgrep) så hun var veldig forsiktig
Ja må ha vært detEffektiv da![]()