Skravletråd

Nei er derfor jeg faktisk foretrekker menn, mannlige gyn. De oppleves litt mer forsiktige etter min mening.
Har samme oppfatning selv.. Utenom legen jeg hadde da jeg var i tenårene. Hun var forsiktig. Men hun viste å om bakgrunnen min (overgrep) så hun var veldig forsiktig

Det hadde vi lyst til med første men kom aldri igang.. Nå orker vi ikke, men fortsatt så "stikker" det litt, for syns det virker så mye bedre!

Man gjør jo hva man har lyst og orker :) jeg har brukt på begge guttene mine og skal bruke på jenta, men har brukt papir i barnehagen :)
Vi syns det er veldig enkelt og greit med tøybleier, bruker bambuspapir i sånn at vi slenger bæsjen i do, så slipper vi lukt også :) har aldri lekkasjer heller så veldig fornøyd :)

Har samme oppfatning selv.. Utenom legen jeg hadde da jeg var i tenårene. Hun var forsiktig. Men hun viste å om bakgrunnen min (overgrep) så hun var veldig forsiktig
Første gyn jeg var hos var ei ho:) å ho var fantastisk. Så var det fastlegen som har vært en mann og ei dame, begge like ille. På sykehuset har jeg bare hatt damer og det har variert veldig I hvordan de har vært. Når jeg skal til vanlig gyn er det en mann, en legen henviser meg til, han er rar men helt ok der.

Da er det ennå viktigere at det blir tatt rolig de første gangene.

Klem:)

Back
Topp