Skravletråd

Nei en gjør faktisk ikke det, når det kommer til fjerning av livmora.
Men jm sa at jeg kunne skrive under på et papir som sa at hvis de måtte ta keisersnitt så skulle de sterilisere meg med en gang også, så det kommer jeg til å gjør. Ellers får jeg be legen om en time til det etter fødsel, for det virket det som om at jeg kunne bestemme selv.

Okei skjønner. Håpe det løser seg:)

Jeg flott de følger opp. Men de burde kanskje lese journalen min litt først, så de vet hvilken tilstand pasienten er I.
Ja - pleier å være en fordel det..

Men flott at du fikk papirene i tilfelle ks/sterilisering - greit å ha det formelle på plass :)

Ja - pleier å være en fordel det..

Men flott at du fikk papirene i tilfelle ks/sterilisering - greit å ha det formelle på plass :)
Ja.
Skal skrive fødebrev sammen med jm neste gang, for da vet vi hvordan mini ligger, så blir det lettere å ta det derfra :)

Fått unna 2 konfektkaker;)
Barbiekaken er under arbeid, men tar tid:hilarious:

Ja - men så er det litt fancyere enn det han ellers kjøper med seg; han har gått ned i vekt så var det greit med noen klær som faktisk passet

Såklart:)

Skal ikke si noe jeg.
Har veske til mange lapper:P
Også har jeg en klesstil hvor jeg liker å matche billig og dyrt. Handler på h&m, men også dyrerer butikker. Samme til kidsa. Blir litt både her og der. ;)

Takk :) det trengte jeg.
Kjenner jeg er møkka lei av leger som sier nei det kan du ikke, tenk om du vil ha flere.
Å den legen jeg hadde I dag var rimelig hardhendt. Så celleprøva gjorde j... vondt. Gleder meg ikke til å måtte innigjenn om 8 uker:(
Å nei :(
Det var ikke kjekt å høre :( håper virkelig det ikke er samme legen du skal til neste gang

Å nei :(
Det var ikke kjekt å høre :( håper virkelig det ikke er samme legen du skal til neste gang
Jo det virket slik, siden ho satte meg opp på to timer med en gang, en om 8 uker og en utpå ny året. For som hun sa, så vil hun ikke miste meg, sykehuset har mistet meg en gang før.

Jo det virket slik, siden ho satte meg opp på to timer med en gang, en om 8 uker og en utpå ny året. For som hun sa, så vil hun ikke miste meg, sykehuset har mistet meg en gang før.
Men søren heller da får hun virkelig være litt fosiltigere :o
Trenger vell ikke å være så hardhendt :o å hvertfall ikke der

Føler det hører med en til hver alder av og til :p haha men skal vell ikle klagen:) hu mi har alltid vert ei solstråle å så å si aldri hatt noe trass :p så jeg skal vell få igjen nå jeg :p

Heheh ja. kommer for fullt nå når du får en liten en;)

Back
Topp