Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke noe kjent, er bare en som er her tror jegKa heter den?![]()
Hehe du får komme deg til Larvik dahahaa skulle gjerne vært med jeg assa![]()
Den bleiekrigen i 2009 var helt syk! Husker vi hadde esker på esker i boden med bleierhahaha! ja men det er noe i det altsåpå den remaen nærmest oss har de ikke remableiene fremme i butikk heller, du må spørre om de
og man har bare lov å kjøpe så og så mange pakker
hehe.. men den andre remaen der vi kjøper står alle fremme. merkelig
husker da storebror var liten og det var bleiekrig så kosta en pakke first price bleier 5 kr!!! kjøpte et lass
![]()
Hehe hun er klar hun daSnuppa har allerede lagt seg klar med hode ned
Stikkingene i underlivet var ikke unormalt og spesielt ikke når de har født før.
Det var "løsere" der nede. Hun mente det var nerver og blodårer i klem.
Jeg fikk klekkelig beskjed om å få mer sm+ roe kraftig ned
![]()
Så nydelig<3Vis vedlegget 134904
Se så skjønn.
hehe ja. Langt er det fra Bergen a`?Hehe du får komme deg til Larvik da![]()
Åh nei skjønnerEr ikke noe kjent, er bare en som er her tror jeg![]()
Ser ar de har fra nyfødt og, prøvd de? Vi begynte ikke med Rema 1000bleiene før H var nærmere året...
Ja veldig klarHehe hun er klar hun dagreit P høre på jordmor, så nå får du roe ned
![]()
Jordmor sa til meg at dersom symfysemålet ikke stemmer en gang kan det være lurt å måle igjen dagen etter feks, for ungen kunne snudd seg og lå i tverrleie eller noe sånt og det påvirket symfysemålet i stor grad.Sånn da har jeg vært hos legen og på ambassaden ^-^
Legen var visst litt skeptisk til symfysemålet hun tok, så må visst en tur til kontroll på sykehuset en dag..
Mulig at jeg må ta glukosebelastningstesten og :/
Og ambassaden er visst en papirmølle uten likejaja, er bare å samle inn og fylle ut da ^-^
Ja hihi måtte ha den. Var i gul og hvit ogSå nydelig<3
Så deilig å ha alt klart![]()
Langthehe ja. Langt er det fra Bergen a`?![]()
Hihi takkhehe gjør det![]()
Langthehe. Bor ikke der jeg altså, men er der spaet er, farris bad heter det
kusina mi bor i Bergen og hun pleier å kjøre to timer herfra for å fly i stede for å kjøre hele veien
![]()
ÅjaÅh nei skjønner
For vi har jo og privat og de er i hele landet. Flere i Bergen og. Espira