Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratissUpsder fikk jeg vist kjøpt en brukt ergobaby
så da får jeg sortere og legge ut baby klærna etterpå I dag, så jeg får inn kr til å betale den
for da blir ikke gubben sur over at jeg bruker mye kr
![]()
Lykke tilFår ta tur nr 2 på sykehusetsnakkes
![]()
![]()
Oioioioi så herlig.
![]()
Her er også privat.Ja det er omtrent samme som her, i underkant av 3000,- for 5 dagerer privat bhg, aner ikke om det har noe å si.
Ja passer ypperlig til min tydeligvis stive nakkeOioioioi så herlig.![]()
Ja jeg er god med premieforslagJa det hadde å vert fint![]()
Er den som er nærmest her såHer er også privat.
Ja de gjør det...Hehemen disse små gullene våre å legger jo fort på seg nå
![]()
Ja helt klartDet må du gjøre <3 du gjorde nok mye for henne å
Ka heter den?Er den som er nærmest her såden kan vi gå til, ellers må vi kjøre omvei og det gidder vi ikke
![]()
Termin samme dag vi dahar termin 3. november og beviset kom i dag![]()
Haha ja ikke santJa får bare finne noe annet å underholde han medher skal mamma skravle på nett
![]()
Pleier forsvinne fort detJa må det nå![]()
hahaa skulle gjerne vært med jeg assaJa passer ypperlig til min tydeligvis stive nakkehåper hun kan da, ellers reiser jeg jammen meg aleine!!
haha
Aldri fått ut jordslag av tøy jeg... Så hvis du får det til vil jeg gjerne høre hemmeligheten!ja.. vet ikke om jeg gidder, fikk det jomen var søtt da. med rosa elefanter
![]()
Farlig er det ikke, kun flekk.vet ikke om det er farlig jeg.. om det er der ennå liksom når man har vasket på 90 eller om bare fargen er igjen? vet ikke, men vil ikke bruke det om det kan være farlig..