Ååh så masse gøy da![]()
![]()
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh så masse gøy da![]()
![]()
HeheheTakk men jo, har ennå ikke begynt på alle de klærne vi fikk arve i helgen![]()
Jordslaghva er det det heter igjen hvis noe har vært for mye fuktig også får det svarte prikker?
Hehehebegynner å få litt små panikk for å starte småbarns fasen igjen
hehe
Ikke noe gøy å fåjordslag mente jeg![]()
Det fjør jeg åJafull postkasse
Håper du og får noe gøy
![]()
Det fjør jeg åer masse på vei så snart burde det komme noe
![]()
Vis det ikke hadde gått bort så hadde jeg nok kastet det. Men finnes sånne midler som skal fjerne . Men har aldri prøvd selvJeg så på det ene sengetrekket vi arvet at det er noen svarte prikker, det ligner på jordslag? Hadde dere kasta det? vaska det på 90 grader og det gikk ikke bort
Vis det ikke hadde gått bort så hadde jeg nok kastet det. Men finnes sånne midler som skal fjerne . Men har aldri prøvd selv
Ja det blir spennende. Men det fikser du nok lettJeg gleder meg, men jeg er spent på hvordan det vil gå med lillegutt som er så liten! Hvis jeg må holde henne unna hele tiden på en måte.. Han skjønner jo ikke.. Han vet han ikke skal ta hunden i halen f.eks, men gjør det noen ganger likevel men han kan jeg bare legge i buret så får han fred og han liker å være der!
Vis det ikke hadde gått bort så hadde jeg nok kastet det. Men finnes sånne midler som skal fjerne . Men har aldri prøvd selv
Nååh hehe søtt med rosa elefanter daja.. vet ikke om jeg gidder, fikk det jomen var søtt da. med rosa elefanter
![]()
Ja det blir spennende. Men det fikser du nok lett
Alt blir en vane sak for alle![]()
Det er det jeg heller ikke vet :/ så håper noen kan svare degvet ikke om det er farlig jeg.. om det er der ennå liksom når man har vasket på 90 eller om bare fargen er igjen? vet ikke, men vil ikke bruke det om det kan være farlig..
Nååh hehe søtt med rosa elefanter da![]()
Det er det jeg heller ikke vet :/ så håper noen kan svare deg![]()
Hehe ja det var det dåja og har kjøpt lekegrind, så kan legge henne derhvis hun vil ligge der da hehe
![]()
Det får jo å an evt jaja, kan lage putetrekk, klippe av det svarte? eller er det i hele stoffet da? hmmm!
Hehe ja det var det dåhåper hun gjør det
Her er de så store at vi ikke har kjøpt
Så han får hele gulvethehe fordelen av å være etterpåklatt
![]()