her var det veldig gøy med post i dagPosten kommet tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her var det veldig gøy med post i dagPosten kommet tro?
Blæææ ikke det gøyeste neiTørketrommelen er sikkert ferdig og jeg har allerede et lass i trappa som skal legges på plass![]()
Ja syns det er lurtDet har jeg å mine søsken gjort I mange år, men jeg har fått av mine søsken siden jeg ikke har hatt barnsynes dette har fungert fint jeg
![]()
De er alltid detVar da aktiv din dag å![]()
Åh så godt for degDa var første time unnagjortkjenner at det er godt å prate med noen som ikke synes det du tenker og føler er galt
Å så greit å få litt svar på hva jm forventer seg av deg også. Kjenner å at samvittigheten min ble bedre da ho/jm sa det at hvis jeg ikke likte ho jeg fikk når fødsel var I gang så måtte jeg bare si I fra, så kunne jeg få ny![]()
Ja var samme vi tenktesnakka om det i fjor og, men da hadde noen handla alt. Så tenker det kan begynne i år
![]()
her var det veldig gøy med post i dag![]()
AbsoluttSyns det er veldig greit jeg![]()
oi så mye daDagens fangst)
Skal gå igjennom det nå![]()
åååhhh link til den tegnegreiendet var litt forskjellig
to sånne
![]()
en sånn
![]()
julegaver
så var det pakke fra h&m med to gensere til storebror og libero gaveboks beviset så nå kan jeg gå å hente pakke![]()
åååhhh link til den tegnegreien
Hehe ronja skulle ha en rolig mnd men ligger enda på topp![]()
hva er det det heter igjen hvis noe har vært for mye fuktig også får det svarte prikker?
Lå litt over. Skal ta bilde når vi er tilbake.Var det høyt?
Godt de passer på da å får deg på kontroller nok sikkert ikke noe
![]()
Det dukker opp ting man lurer på hele tiden og deilig å få spørre en som kan det om svarÅh så godt for deg![]()
Neihehe hun greier vel ikke la vær![]()
Har akkurat vært på Staples, mannen frykter visst å gå tom for papir![]()
HeheheHar akkurat vært på Staples, mannen frykter visst å gå tom for papir![]()