Rema1000 er vel minst en times kjøring en vei herfra, så de har jeg ikke prøvdser mange skryter av de
så flinke dere er med tøybleier
![]()
hehe nei da er det jo ikke så aktuelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rema1000 er vel minst en times kjøring en vei herfra, så de har jeg ikke prøvdser mange skryter av de
så flinke dere er med tøybleier
![]()
Flink du erTørketrommelen er sikkert ferdig og jeg har allerede et lass i trappa som skal legges på plass![]()
Takk, ferdig med første sykehuset timeGod morgen
Oj, det var litt av et program du har foran deg! Lykke til hos legen(e)
Var da aktiv din dag åAktiv dag på deg ja.
Lykke til med alt![]()
Her er det levering i barnehage først.
Hjem og spise noe god frokost.
Jm. kl. 10.00.
Må bake.
Rydde litt + sove.
Knøttekor i ettermiddag/kveld.
Du er så heldig å får den så tidlig
Håper det er kommet noe spennende![]()
Flink du erkan vell ikke være så mye vask igjen nå
![]()
Jeg er små glemsk, men når har du termin igjenn ? Venter å på å kunne få hente libero pakke. Men har ikke fått noe bevis ennå.det var litt forskjellig![]()
to sånne
![]()
en sånn
![]()
julegaver
så var det pakke fra h&m med to gensere til storebror og libero gaveboks beviset så nå kan jeg gå å hente pakke![]()
Skal begynne å gå gjennom nåså gøy! heldig![]()
Jeg er små glemsk, men når har du termin igjenn ? Venter å på å kunne få hente libero pakke. Men har ikke fått noe bevis ennå.
Lurer på å kjøpe brukt ergobaby den er 3 år gammel, ho skal ha 350 for den. Er det dyrt eller ok? De koster jo flesk nye.
Så bra at du fikk noe ut av timenDa var første time unnagjortkjenner at det er godt å prate med noen som ikke synes det du tenker og føler er galt
![]()
Å så greit å få litt svar på hva jm forventer seg av deg også. Kjenner å at samvittigheten min ble bedre da ho/jm sa det at hvis jeg ikke likte ho jeg fikk når fødsel var I gang så måtte jeg bare si I fra, så kunne jeg få ny![]()
Ååh så gøyDagens fangst)
Skal gå igjennom det nå![]()
Ååh så masse gøy dadet var litt forskjellig![]()
to sånne
![]()
en sånn
![]()
julegaver
så var det pakke fra h&m med to gensere til storebror og libero gaveboks beviset så nå kan jeg gå å hente pakke![]()