Skravletråd

Da var første time unnagjort :)kjenner at det er godt å prate med noen som ikke synes det du tenker og føler er galt:)
Å så greit å få litt svar på hva jm forventer seg av deg også. Kjenner å at samvittigheten min ble bedre da ho/jm sa det at hvis jeg ikke likte ho jeg fikk når fødsel var I gang så måtte jeg bare si I fra, så kunne jeg få ny:)

Du er så heldig å får den så tidlig :D

Håper det er kommet noe spennende :D

det var litt forskjellig :D

to sånne
$_57.JPG

en sånn
$_12.JPG

julegaver :)

så var det pakke fra h&m med to gensere til storebror og libero gaveboks beviset så nå kan jeg gå å hente pakke :D

det var litt forskjellig :D

to sånne
$_57.JPG

en sånn
$_12.JPG

julegaver :)

så var det pakke fra h&m med to gensere til storebror og libero gaveboks beviset så nå kan jeg gå å hente pakke :D
Jeg er små glemsk, men når har du termin igjenn ? Venter å på å kunne få hente libero pakke. Men har ikke fått noe bevis ennå.

Lurer på å kjøpe brukt ergobaby den er 3 år gammel, ho skal ha 350 for den. Er det dyrt eller ok? De koster jo flesk nye.

hva er det det heter igjen hvis noe har vært for mye fuktig også får det svarte prikker?

Da var første time unnagjort :)kjenner at det er godt å prate med noen som ikke synes det du tenker og føler er galt:)
Å så greit å få litt svar på hva jm forventer seg av deg også. Kjenner å at samvittigheten min ble bedre da ho/jm sa det at hvis jeg ikke likte ho jeg fikk når fødsel var I gang så måtte jeg bare si I fra, så kunne jeg få ny:)
Så bra at du fikk noe ut av timen :) ja det er bare å si i fra :) å vis du selv syntes det er ekkelt å si i fra så få mannen til å gjøre det :)

Back
Topp